Diskuze

Hnojiva

Čím na jaře hnojíte růže a jahody?


Velvet 18.03.12

Dobrý den, čím na jaře hnojíte růže a jahody? Děkuji.


Reagovat
ZAHRADNÍK 18.03.12

přeji krásný den , já doporučuji na ruže silvamix je to ve formě tablet a dodá rostlině živiny po celý rok a co se týče jahod tak postačí NPK popřípadě kristalon :)


Reagovat
pckop 18.03.12

Jahody v žádném případě nehnojte NPK, protože jsou velmi citlivé na chlor a v NPK je draslík v chloridové formě. Vhodný je Cererit, draslík je ve formě síranové a obsahuje mikroprvky, které jahody potřebují.


Reagovat
kyti5 19.03.12

já hnojím růže Biominem /je to hnojivo právě na růže/ :kytka: :kytka:


Reagovat
Alihna 23.04.12

Já hnojím růže cereritem a jsou krásné každý rok.


Reagovat
cell 01.03.13

Zdravím, chtěla jsem se poradit, jestli je možné na hnojení růží koňský nebo slepičí hnůj? :nevim: (jsem dočista amatér, letos začínám a tyto dva hnoje mám k dispozici)


Reagovat
Re: cell | brasica 03.03.13

Drůbeží může být ale dobře zetlelý nebo ve formě vykvašeného roztoku, a dobře uloželým ne čerstvým konským hnojem určitě nic neskazíte :mavam:


Reagovat
HaGr 03.03.13

Já bych slepičí trus taky kvasila a pak ředila…na to je potřeba teplejší počasí :think:. Koňský hnůj je „teplý“, hodně se používá do skleníků. Nejlepší je, když se koně podestýlají slámou, ta se pěkně rozkládá, piliny ne. Preferuji uleželý, můj přítel ale čerstvý. Fakt je, že jsme už několikrát čerstvý použili a rostlinky se tvářily spokojeně. Sama používám převážně kopřivovou jíchu. Jestli chcete zahradničit a máte neomezeně koňský a slepičí hnůj, máte polovinu úspěchu a budete šťastná zahradnice :mavam:, podle mého názoru není zapotřebí kupovat nic jiného :kytka:.Pěkný den.


Reagovat
emilka12 03.03.13

Já čtla polevkovou lžičku kravskych granulí ke každé rostlině. Vlastní hnuj nemáme. :mavam:


Reagovat
Re: emilka12 | cell 03.03.13