Diskuze

Zelenina

Rajče


venda123 06.06.11

Dobrý den,jsem začátečník a letos poprvé jsem zasadila rajčata do skleníku,mám je přivázané k tyčce,zaštípala jsem postraní výhony,ale chtěla jsem se zeptat,zda mouhu odstříhnout spodní listy,jsou moc velké a rajčata se mi špatně zalévají a plejí.Všechny je mám už na květ.Děkuji za radu a pomoc.


Reagovat
Re: venda123 | cestazmesta 06.06.15

Zdravím všechny nadšené zahradníky:-). Mám ještě místečko na zahradě a chci tam dát rajčata, vyrostou mi ještě, zasadím-li je teď nebo je už moc pozdě? A hlavně, seženu ještě někde sazenice?


Reagovat
Re: venda123 | MartinaOpletal 06.09.16

Dobrý den, dočetla jsem se, že by se měli rajčata velmi často hnojit. Chtěla jsem se proto zeptat, jaké hnojivo používáte? Navíc mi tam poradili, že by se cherry rajčata neměla pěstovat ve skleníku, jelikož „zvlčí“, je to pravda?

[male]Edit admin – odkaz[/male]


Reagovat
muškatek 06.06.11

Klidně je ostříhejte,stejně na těch spodních se objevuje plíseň nejdříve.Já je vždy po vysazení asi za 3 týdny vždy odstraním.


Reagovat
venda123 06.06.11

děkuji za odpověď,aspoň to trošku zkůlturnim a nebude to vypadat jako džungle.Pěkný den.


Reagovat
60 06.06.11

tak jsem asi udělala chybu,protože mám krásná rajčata,měla jsem je pořád přikryté folií a dnes jsem ji sundala a přišla taková bouřka,tak si myslím,že zas dostanou plíseň,protože jsem slyšela,že na ně nesmí pršet,tak co teď a pořád bouří a prší,na Turnovsku


Reagovat
Lenulisa1 02.02.12

Dobrý večer, chci se zeptat jestli můžu semínka rajčat, paprik, pažitky, mrkve, melounu, salátu a okurky zasadit už teď. A jestli některé jo tak které a jak začít? Jsem úplná začátečnice a ráda bych začala pěstovat. Mám zahrádku tak bych je mohla v květnu přesadit do skleníku. Budu ráda za každou drobnou i větší radu. Děkuji za cokoliv.


Reagovat
Re: Lenulisa1 | ZAHRADNÍK 26.02.12