Rajče

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

venda123
Rajče

Dobrý den,jsem začátečník a letos poprvé jsem zasadila rajčata do skleníku,mám je přivázané k tyčce,zaštípala jsem postraní výhony,ale chtěla jsem se zeptat,zda mouhu odstříhnout spodní listy,jsou moc velké a rajčata se mi špatně zalévají a plejí.Všechny je mám už na květ.Děkuji za radu a pomoc.

Reakce:

muškatek
Rajče

Klidně je ostříhejte,stejně na těch spodních se objevuje plíseň nejdříve.Já je vždy po vysazení asi za 3 týdny vždy odstraním.

venda123

děkuji za odpověď,aspoň to trošku zkůlturnim a nebude to vypadat jako džungle.Pěkný den.

60
rajče

tak jsem asi udělala chybu,protože mám krásná rajčata,měla jsem je pořád přikryté folií a dnes jsem ji sundala a přišla taková bouřka,tak si myslím,že zas dostanou plíseň,protože jsem slyšela,že na ně nesmí pršet,tak co teď a pořád bouří a prší,na Turnovsku

Lenulisa1
Moje zelenina

Dobrý večer, chci se zeptat jestli můžu semínka rajčat, paprik, pažitky, mrkve, melounu, salátu a okurky zasadit už teď. A jestli některé jo tak které a jak začít? Jsem úplná začátečnice a ráda bych začala pěstovat. Mám zahrádku tak bych je mohla v květnu přesadit do skleníku. Budu ráda za každou drobnou i větší radu. Děkuji za cokoliv.

muškatek
Moje zelenina

Dobrý večer, na všechno máte ještě čas papriky sazím 15 února,a to je vysazuji do skleníku,rajčata 15.března,mrkev se vysévá přímo na záhon podle počasí konec března a duben salát nevysévám to si koupím sazeničky okurky dávám přímo na záhon asi tři semínka do jamek asi 25 cm od sebe 1.května ale můžete si je předpěstovat v kelímcích zrovna tak meloun.Když tak se ještě zeptejte. :lol:

Fabiána

Má už někdo vysetá rajčata? Už mám cukání, tak abych z toho neměla jen vytáhlé nitě :think:

muškatek

Rajčata seju až 15–20 března jak píšeš vytáhnou se. :(

ZAHRADNÍK
ZAČATKY S PĚSTOVÁNÍM ZELENINY

Dobrý den