Ředkvičky v truhlíku

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Crazysis  03.06.13 09:48
Ředkvičky v truhlíku

Ahoj, zasadila jsem si asi před dvěma týdny ředkvičky do truhlíku, jenže je tam na ně málo místa, mohla bych je přesadit? Nepřestanou růst? Jsem naprostý laik, děkuji

Reakce:

Crazysis  03.06.13 13:18

Tak jsem je přesadila do plastového malého boxu a dala na parapet ještě protože pořád prší a je zima chci na box dát víko, ve kterém jsou díry, dá se to považovat za pařeniště?

Tereza5555
175 příspěvků 03.06.13 19:16

Já myslím že to můžeš považovat za pařeniště, ředkvičky jsem také předpěstovala a už jsou několik týdnů venku v záhonu a kupodivu vypadaly na to, že se jim ty slejváky moc líbí oproti rajčatům, a některé jsem si nechala v květináčích doma, abych porovnala odkud jaké budou…

Crazysis  03.06.13 20:03

No taky se divim že jit ten déšť nevadí, no víko jsem nechala oddělané a uvidíme, letos se nic pěstovat nedá :(

Tereza5555
175 příspěvků 05.06.13 17:30

Tak jsem se rozhodla, že na ten záhon dám i zbytek těch ředkviček, koukala jsem a daří se jim tam víc než na balkoně.

Tereza5555
175 příspěvků 10.06.13 20:00

Tak jsem včera sklidila první ředkvičku…a na to, že je pěstuju poprvé a ještě k tomu ty slejváky co byly, tak myslim, že dobrý

Crazysis  10.06.13 20:36

No tak mě rostou jen listy už je mám zasazené 3 týdny a nic, za jak dlouho se vám uropdili? ASi mám špatnou hlínu a halvně ji mám asi málo, měla jsem zbytek…Jim prospívají ty slejváky fakt hodně, když u nás zasvítí slunko jsem ráda, ale začnou hned uvadat i když zalévám :( Nevím co s tím

Tereza5555
175 příspěvků 14.06.13 17:57

Já je mám na místě, kde je hodně hnoje a téměř stále vlhko. vysévala jsem je nějak ke konci března a ven jsem je vysazovala po zrmzlých, ale byla zatím jediná, která se dala už vyndat ze země, ostatní ještě nějaký čas potřebují.
přeju hodně zdaru :kytka: :palec:

Crazysis  14.06.13 18:25