Diskuze

Zelenina

Ředkvičky v truhlíku


Crazysis 03.06.13

Ahoj, zasadila jsem si asi před dvěma týdny ředkvičky do truhlíku, jenže je tam na ně málo místa, mohla bych je přesadit? Nepřestanou růst? Jsem naprostý laik, děkuji


Reagovat
Crazysis 03.06.13

Tak jsem je přesadila do plastového malého boxu a dala na parapet ještě protože pořád prší a je zima chci na box dát víko, ve kterém jsou díry, dá se to považovat za pařeniště?


Reagovat
Tereza5555 03.06.13

Já myslím že to můžeš považovat za pařeniště, ředkvičky jsem také předpěstovala a už jsou několik týdnů venku v záhonu a kupodivu vypadaly na to, že se jim ty slejváky moc líbí oproti rajčatům, a některé jsem si nechala v květináčích doma, abych porovnala odkud jaké budou…


Reagovat
Crazysis 03.06.13

No taky se divim že jit ten déšť nevadí, no víko jsem nechala oddělané a uvidíme, letos se nic pěstovat nedá :(


Reagovat
Tereza5555 05.06.13

Tak jsem se rozhodla, že na ten záhon dám i zbytek těch ředkviček, koukala jsem a daří se jim tam víc než na balkoně.


Reagovat
Tereza5555 10.06.13

Tak jsem včera sklidila první ředkvičku…a na to, že je pěstuju poprvé a ještě k tomu ty slejváky co byly, tak myslim, že dobrý


Reagovat
Crazysis 10.06.13

No tak mě rostou jen listy už je mám zasazené 3 týdny a nic, za jak dlouho se vám uropdili? ASi mám špatnou hlínu a halvně ji mám asi málo, měla jsem zbytek…Jim prospívají ty slejváky fakt hodně, když u nás zasvítí slunko jsem ráda, ale začnou hned uvadat i když zalévám :( Nevím co s tím


Reagovat
Tereza5555 14.06.13

Já je mám na místě, kde je hodně hnoje a téměř stále vlhko. vysévala jsem je nějak ke konci března a ven jsem je vysazovala po zrmzlých, ale byla zatím jediná, která se dala už vyndat ze země, ostatní ještě nějaký čas potřebují. přeju hodně zdaru :kytka: :palec:


Reagovat
Crazysis 14.06.13

Nojá to mám na okně bydlím v bytě a bez balkonu, stejne je vyhodim jelikož mám málo té hlíny a potřebuju právě hodně dobrou a hnojit


Reagovat