Diskuze

Zahradní stavby a nábytek

Zahradní bazén ano nebo ne?


liška 27.01.10

Ahoj holky! Protože jste mi už několikrát dobře poradily, tak prosím o radu nebo spíše o názory. Chtěla bych na zahradu bazén, mám vybraný od Mountfieldu – Galaxy, ovál, místo by na něj bylo, ale manželovi se do toho moc nechce, prý se moc nevyužije, léta nejsou, co bývala. Bazén by nebyl zastřešený, jen na noc by se dávala taková ta fólie. Pak máme psa – labrouše, takže plavec pes, a nevím, jak by se nekoupal… male


Reagovat
Re: liška | rastosado 05.05.12

Stále častejšie sa objavuje požiadavka zákazníkov o možnosť bezchlórovej úpravy vody. Ideálnym riešením je prostriedok SANOSIL SUPER. Je to 20% koncentrát peroxidu vodíka H2O2 a koloidného striebra Ag+. Roztok je určený ako pre manuálne dávkovanie, tak i pre automatické dávkovače.
SANOSIL využíva synergického efektu dvoch základných komponentov. Peroxidu vodíka, ten zabezpečuje oxidačnú zložku lieku, a koloidného striebra, ktoré zabezpečuje širokospektrálnu dezinfekciu bazénovej vody. SANOSIL má široký rozsah účinnosti proti baktériám, vírusom, hubám a plesniam. Kombinovaný efekt oxidácie a oligodynamiky striebra vytvoril dvojfázový produkt, ktorý je na rozdiel od iných dezinfekčných prostriedkov schopný zničiť biofilmy. Tento proces je veľmi dôležitý pri ničení vírusov a baktérií, ktoré vytvárajú takzvané biofilmy. Jedná sa o prirodzenú ochranu baktérií. Kyslík, oddelený z peroxidu vodíka ničí biofilm, čím umožní striebru bez prekážok zničiť baktérie, alebo vírusy. Koloidné striebro je dokonalý, prírodný, netoxický, bezpečný prostriedok proti baktériám, vírusom, plesniam a jednobunkovým parazitom bez akýchkoľvek vedľajších účinkov. Koloidné striebro likviduje len jednobunkové organizmy, nie viacbunkové parazity, aj keď ani k tým sa nechová priateľsky. Našťastie pre nás je jednobunkových mikróbov viac ako 97% všetkých druhov. Patrí k nim 670 klasifikovaných chorôb podľa zoznamu Svetovej zdravotníckej organizácie: baktérie koky, enterokoky, mikrokoky, streptokoky, stafylokoky, stomatokoky, pneumokoky, meningokokmi, bakteriodae, neiserie, Helicobacter pylori, klostritida, Escherichia coli a ďalšie, za vírusy HIV, herpetoviry, chrípkové vírusy a ďalšie, za huby a plesne kandidy, giardie, trychomony a pod. Pre automatické dávkovanie dezinfekčného prípravku SANOSIL používame zariadenie ASIN Aqua SANOSIL.
Zariadenie dávkuje vopred zvolené množstvo SANOSILU za hodinu. Pomocou testera raz týždenne zistíme koncentráciu SANOSILU vo vode. Hodnotu hodinovej dávky potom zvýšime, alebo znížime tak, aby sa koncentrácia vo vode pohybovala na úrovni cca 20 – 40 mg / 1 liter. Predávkovanie nie je zdravotne závadné!!! Účinok SANOSILU pretrváva ešte dlho po ukončení dávkovania. To je vlastnosť, ktorú možno s výhodou využiť najmä u domácich bazénov, kde prevádzka býva často prerušovaná.
Počiatočná dávka v bazéne s teplotou do 28°C a pH do 7,0 je 80ml na 1m³. To znamená, že pri jednorazovom nadávkovaní (zachemizovaní) 30m³ bazénu nadávkujeme množstvo 2,4l SANOSILU. Udržiavanie správnej koncentrácie SANOSILU v bazéne je v rozmedzí 20 – 40mg/ liter. To znamená, že pri správnom pH do 7,0 a teplote do 28°C je denná potrebná dávka SANOSILU asi 15ml na 1m³ . To je u spomínaného bazénu 30m³ asi denná dávka 450ml prípravku SANOSILU. Pri dávkovaní SANOSILU je veľmi dôležitá hodnota pH. Mala by sa držať niekde medzi 6,5 až 7,0. Nástrekový ventil pH sa musí umiestniť aspoň 2m pred nástrek SANOSILU. Prípravok SANOSIL SUPER je kyselina, ktorá sa v alkalickej vode rýchlo rozpadá. Preto je nutné udržovať pH na hodnote do 7,0. Hodnoty nad 7,0 silne zvyšujú spotrebu SANOSILU !!! Ako príklad uvádzam hodnoty rozkladu SANOSILU za deň v závislosti na pH:

• Pri pH 7,0 = 7ml/ m³ za deň
• Pri pH 7,4 = 15ml/ m³ za deň
• Pri pH 7,8 = 30ml/ m³ za deň

SANOSIL je tiež možné použiť na dezinfekciu pitnej vody v studniach. Priemerné dávkovanie na 1m³ studničnej vody je 50ml čo zodpovedá obsahu striebra v dávke asi 0,005mg/ 1l. Takto zdezinfikovaná studničná voda je požívateľná po 24h pôsobenia SANOSILU. www.elektrobazeny.sk


Reagovat
Re: liška | Adiska 17.08.12

Ahoj, bazén mám zapuštěný v zemi okolo něj mám dlažbu, jenže to klouže, pak když je to mokré, tak jsem musela najít jiné řešení a napadla mě bazénová rohož teď aspoň nemusím mít strach že mi to uklouzne.


Reagovat
Re: liška | iris66 27.07.14

My máme takový, napouštíme studniční vodou, na začatku tam šoupnu chloršok a pak jednu tabletu do plováku a vydrží voda čistá měsíc, no a pak ho vypustím a znovu napustím, je pravda, že pro mě je voda taky ledová, ale vnučce to ale vůbec nevadí, je to kachna :lol:


Reagovat
Re: iris66 | iris66 27.07.14

Jé já nedala fotku, tak znovu :zed:


Reagovat
Re: liška | Latia 26.02.15

Ahoj, bazén máme od Albixonu, což je na bazény specializovaná prodejna, asi bych se trochu obávala jít do bazénu od obchodu, který prodává téměř vše. U těch dražších věcí bych se rozhodně obrátila na specialistu.


Reagovat
Re: liška | Hana222 10.01.17

Za mě tedy rozhodně ano. Já můžu vřele doporučit bazén od firmy http://www.albixon.cz. Jsme s nimi spokojeni již řadu let.


Reagovat
Re: liška | klahan 17.02.17

Dobrý den, pokud máte možnost tak abych asi doporučovala spíše nějaký menší (velký nemá moc cenu a zabere hodně místa), ale zapuštěný bazén. My máme bazén například od firmy http://www.albixon.cz/ a nemůžeme si ho vynachválit.


Reagovat
Re: liška | Janys22 16.03.17

Za mě tedy rozhodně ano. Já můžu vřele doporučit bazén od firmy **** Jsme s nimi spokojeni již řadu let.

[male]edit admin – odstraněn odkaz[/male]


Reagovat
Re: liška | Anonymni 30.04.21

My na bazén bohužel nemáme místo, ale zpříjemnili jsme si to aspoň tím, že jsme si vybudovali zahradní jezírko. Pokud byste uvažovali, doporučuju nakoupit vybavení na https://www.zahradnijezirka.net/ , jsou fakt třída :)


Reagovat
liška 27.01.10

Jejda, mě se to odeslalo ani to nemám dopsané. Takže prosím, jak jste spokojené, pokud bazén máte,jaké nevýhody, co pejsci, prostě Vaše postřehy. Moc děkuji. :kytka:


Reagovat
Re: liška | Zora1346 29.05.17

Zdravím, my jsme si bazén nechávali dělat vloni a jsme maximálně spokojení. Děti se vyřádí hezky doma, takže nemusíme jezdit na přeplněná koupaliště, kde je mezi těmi lidmi stěží uhlídám. Ohledně pejska.. pokud nebudete vodu čistit chlórem, tak si myslím, že by všechno mělo být ok. Můžete zvolit slanou úpravu vody. My ji máme taky, pomohla nám s tím firma https://www.albixon.cz/, u které jsme bazén kupovali a mohu jen doporučit :)


Reagovat
Romik 27.01.10

Ahoj liško, my máme bazén na chalupě a užijeme ho náramně. Na hladinu dáváme takovou tu solární plachtu a voda je krásně teplá, kolikrát až moc, že musíme „větrat“ aby se nezkazila. Většinou je bazén v provozu od konce května do konce září. Je to pohodička, nemusíš se s dětmi vláčet nikam na koupák, všechno máš po ruce, já bych už bazén nedala :mrgreen: Ohledně pejska ti neporadím, pejska nemáme… Jen chci napsat, že voda v bazénu se musí chlórovat a nevím, co by to udělalo pejskovi v kožíšku :nevim: R.


Reagovat
petra79 27.01.10

Ahoj tak přesně tenhle bazén máme taky od léta a docela jsme hodně využívaly.teda ostatní já jen párkrát protože malýho jsem ještě do bazénu nedávala a nějak jsem nestíhala se vykoupat,ale když byl čas tak supr.Plachtu máme taky a máme taky tepelný čerpadlo že nám tu vodu ohřálo.A teď na jaře nám budou dělat zastřešení ale od jiný firmy než mountfield a měli jsem i slevu.Máme taky pejska vlčáka a zatím co nám dělá že nám kolem toho kaká :lol: jinak nikdy tam neskočil.letos se těším až bude teplo a budeme se cachtat i s malým takže si myslím že ho určitě hojně využijem.já bych do toho šla.


Reagovat
liška 27.01.10

Juchů, vy jste mě potěšily!!! Mountfield má teď nějaké slevy, že má 20. leté výročí, či co… je k tomu i tepelné čerpadlo, chtěla bych rozměr 5,5 × 3,7 m, hloubka 1,2 m. Manželovi dám večer přečíst Vaše příspěvky a snad to dobře dopadne. Děkuji. :huban:


Reagovat
Anetta 27.01.10

I já doporučuji, celé léto jsme v něm naložený :huban: A psa máme bernskýho salašnickýho (pěkné trdlo) ale bazén nemáme v rovině se zemí, takže problém nemáme, ale rozhodně do bazénu nepouštět! :cert:
:kytka:


Reagovat
petra79 27.01.10

liška: a tyhle rozměry taky máme.my ho teda nemáme úplně zapuštěný čouhá nám kousek a teď už ani nevím proč to tak máme,no to je jedno.záleží jak ho budete mít jestli úplně zapuštěný nebo ne.kdyžtak poradím na co si dát pozor kdyby jste ho neměli úplně.


Reagovat
kendra 27.01.10

Bazén doma máme. Je napuštěný cca od toho května do září. V létě se v něm převážně cachtá synovec, my už míň. Kříženec labradora k nám často jezdí na návštěvu a často se snaží dostat do bazénu. Nedělá mu problém tam skočit a pak zas vylízt. Jen když je na bazénu fólie, tak se musí hlídat pes, protože už jsme toho rapla jednou tahali z bazénu zamotanýho do fólie. Akorát se musí hlídat, aby vodu nepil. Do vody se dává chlór a pak se taky musí hlídat PH. Fólii máme taky…je supr. Navíc bazén u nás ocení i návštěvy :wink:


Reagovat
Romik 27.01.10

Když byla řeč o zapouštění bazénu. Já bych rozhodně nezapouštěla úplně – hlavně kvůli dětem, pokud je bazén v rovině se zemí, tak tam i prcek, který ještě ani nestojí může spadnout. Nám kouká nad zem cca 60 cm a máme schůdky. R.


Reagovat
JaSe 27.01.10

Ahoj, hlasuju pro bazén. Loni v létě jsme si koupili kulatý bazén,který se dá na zimu vypustit,usušit a schovat. Užili jsme ho dost, i když jsem neměla doma děti,chodila jsem se svlažit. Stačilo mi polehávat na nafukovačce. Bazén byl u našich na zahradě, já mám zahradu v kopci a na takový bazén moc malou.


Reagovat
liška 27.01.10

Ahoj holky, moc děkuji za odpovědi, manžel to četl, ale nadšený není, ale to není z mých nápadů nikdy :pankac: , ale asi do toho půjdeme. V sobotu mrkneme do Mountfieldu, domluvíme to, poptáme se. Romiku, bazén by byl zapuštěný jen částečně, kousek by čouhal a máme mírně svažitý terén, tak na jedné straně by koukal míň a na druhé víc. Petro79, prosím Tě napiš mi ty postřehy, ať něco nezvrtáme :wink: Holky, a kdo Vám to kopal? Stačí takový ten bobek? A na betonování jste měly domíchávač nebo jste to plácali s míchačkou? Raději se zeptám, ať jsem nachystaná na :hug: Kendro, ti labrouši jsou prdloši do vody, ten náš by plaval i v kaluži, ale jak vytáhnu vanu na okoupání nebo hadici tak prchá :lol: Tak holky, díky moc a klidně pište! :kytka:


Reagovat
Romik 27.01.10

U nás kopal můj táta a manžel ručně, ale bazén máme menší. Nakonec jim pomáhali nějací dělníci, už je tlačil termín. Betonovali normálně jenom s míchačkou. R.


Reagovat
vranecka 27.01.10

Ahoj, bazén máme máme třetím rokem. Taky od M. s tepelným čerpadlem. Užijeme ho dost, hlavně děti. V blízkém okolí není žádná možnost koupání, takže pro nás ideální. Máme ho zapuštěný, ale oplocený a našeho zlatého retrívra zatím neláká. Ze začátku kopal manžel sám a pak jsem tu měli toho malého bobíka. Beton nám přivezli, kolik ho bylo, to nevím, musela bych se zeptat manžela, ale bylo ho dost. Jo a máme kulatý 4,6m.


Reagovat
petra79 27.01.10

liška u nás kopal přítel a jeho kamarád u nás by bohůžel nic neprojelo přes dvorek máme uzký chodník,byla to teda makačka.měli jsme míchačku na beton.co jsme postřehly že máme kamínky po folii místama když nám to dělaly tak jim asi popadaly ,ale to asi těžko člověk vychytá.akorát se bojíme aby nám to nepropíchlo ten bazén.Máme kolem toho i dlažbu akže to byla práce navíc ještě jsme dělali takový panely zároveň s výškou bazénu.Nevím jestli taky máte v plánu si dělat ale asi ne když máte mírný svah.my jsme tam pak právě sypaly kamímky mezi bazén a těmi panely a nasypaly jsme jich moc že se nám na bazenu udělaly boule.já se ještě zeptám přítele co postřehl teď už si nevybavuju.


Reagovat
janinkaz 27.01.10

Máme bazén, plně zapuštěný do země. Rozměr 7,5 × 3,5m a 150 hloubka. ŽÁDNÝ chlor do něj nedáváme, čistíme tak 1× týdně. Využíváme od cca půlky až konce května do konce září :wink: Je to velká výhoda, nemusím se nikam hnout. Ne, že by mi to nějak vadilo, ale někdy prostě nejde courat na koupaliště a tady vím, že mám čistou vodu :wink: Tchán má krátkosrstýho ohaře a do vody nikdy neskočil a nikdy by jsme mu to nedovolili. A švagrovci mají labradora a taky ne :wink: Všechnu práci jsme si dělali sami :wink:


Reagovat
janinkaz 27.01.10

Posláno 2× :oops: :wink:


Reagovat
liška 29.01.10

Jani, díky za odpověď. Myslím, že jsi do Sester dávala nějaké fotky bazénu? Pohledám. Moc gratulací ke dvojčátkům!!


Reagovat
janinkaz 29.01.10

Liško moc děkuji, jukni tady :wink: http://adamek2.rajce.idnes.cz/Dum%2C_zahrada/


Reagovat
liška 29.01.10

Tééda, to je nádhera!!! No, pěkně jsem se namlsala… To snad ani chlapovi nemůžu ukázat, to je bazénisko jako slon! Krásně upravená zahrada. Gratuluju. No, snad se taky dočkám. My chceme ten montovaný od Mountfieldu, trochu menší, máme menší zahradu. Ale s úpravama kolem jsi mě inspirovala. :huban: děkuji. :mavam:


Reagovat
janinkaz 29.01.10

Tak to jsem ráda, ať vám to s bazénem vyjde :kytka:


Reagovat
pepík 20.02.10

Pokud chcete Galaxy v ceně 44 000 Kč tak se zkuste zamyslet nad Bazénem IBIZA. Tam je cena o trochu vyšší, ale cena v poměru s kvalitou, Výjde výhodněji IBIZA. V Montfieldu ti udělají cenovou nabídku. A ta bude podobna té Galaxy, ale kvalitativně ten bazén bude x krát lepší. Mimořádnou výhodou bazénů Ibiza jsou právě nižší pořizovací náklady. Zárukou vysoké kvality a dlouhé životnosti těchto bazénů je nosná konstrukce stěn bazénu z kvalitního pozinkovaného plechu opatřeného navíc antikorozní vrstvou z plastu. Tyto stěny jsou potaženy mimořádně kvalitní a odolnou fólií se stabilizací proti UV záření a s velmi efektním mramorovým dekorem. Je tedy potřeba počítat s tím že je to cena jen za bazén. Bez filtrace a ohřevu. Plus je potřeba počítat s penězi na sítky a kartáče, vysavače. Je to tedy více peněz, ale na kvalitě to poznáš. :dance:


Reagovat
Twipz 26.03.10

petra79, můžu se zeptat, od koho to zastřešení máte a na kolik vás vyjde?Děkuji :kytka:

My máme na zahradě taky bazén, od Mountfieldu, nemáme ho azpuštěný celý, ale něco kouká.Letos nás čeká nějaká úprava kolem, loni se to nějak nestihlo :oops: Tak snad vyjdou penízky!Jinak máme zahradu zatím jako polostaveniště :-(


Reagovat
klorane 26.03.10

tak já bych byla pro bazén,mají ho známí,přesně ten ovál,s krásnou vnitřní folíí v bazenu a vypadá nádherně takže jo jo…já sam jsem ho sice nikdy nechtěla,ale když teď máme malého,tak bych jej určitě využila,možná bych zprvu v našem případě zvolila malinko zvýšeny,ne uplně v zemi,aby tam nespadl,nebo nejaká dítka když jsou u nás… 8-o ale tjo záleží na zvyku,ale šla bych do toho.....no u nás hrají roli finance,taže nic....... :-(


Reagovat
klorane 26.03.10

janinkaz…co dodat,nádhera...... :potlesk: :potlesk: :potlesk: :potlesk: :potlesk: :potlesk:


Reagovat
janinkaz 26.03.10

klorane, děkuji :wink:


Reagovat
Hanka1 24.04.10

Janinko, krasny bazen a zahrada :palec:

My mame zatim od Marimexu bazen Tampa – ten gumovy s nafukovacim prstencem o rozmeru 4,5 × 1,2 metru. Je dodavam se schudkama a piskovou filtraci, takze bez schudku do nej deti nevlezou. Az druhe batole odroste a nauci se plavat, tak planujeme bazen do zeme i se zastresenim, ted nam jeste cca 5 let tenhle vydrzi – je na 5 temp a na to detske rachani staci. Na zaplavani mame do 15 minut jizdy autem piskovnu, tam jezdime vecer…


Reagovat
BaraF 24.04.10

Rozumím spíš těm nenadšeným manželům. Jsem inženýr přes vodu a mám zásadní výhrady k akumulaci vody v těchto plastových nádobách a pochybuju o možnosti udržení čistoty vody ke koupání. Moc by mně zajímalo až tenhle trend betonových louží přejde co budou majitelé sarkofágů s těmi tunami betonu dělat. My raději plavem než se cachtáme a za peníze neinvestované do pořízení a údržby zahradního bazénu jezdíme po profizařízeních v okolí a k moři. Zahradu máme tak akurát na všechny ty kytky a děti co máme. Ale když Vás to baví tak proč ne.


Reagovat
kačka25 26.04.10

Tak mi máme taky bazén, ale celý v zemi. Máme docela veliký 9×4×1,5m. Je to super věc. Máme tedy zastřešený a máme tepelné čerpadlo, takže se již 14dní koupeme. Vodu máme 29stupňů. Máme slanou vodu, nedáváme chlor a musíme kontrolovat ph kvůli ionizaci. Opravdu si to nemůžeme vynachválit.
BaroF- k moři jezdíme taky, v létě na 3týdny a ještě minimálně 3× během roku, ale asi bydlíme v blbém městě, protože profi koupání tady nahrazuje hrozný písečák, tak jsme šŤastný za „betonovou louži“ a nemusíme se vláčet nějakou dálku.


Reagovat
BaraF 26.04.10

[citace] kačka25 píše: Tak mi máme taky bazén, ale celý v zemi. Máme docela veliký 9×4×1,5m. Je to super věc. Máme tedy zastřešený a máme tepelné čerpadlo, takže se již 14dní koupeme. Vodu máme 29stupňů. Máme slanou vodu, nedáváme chlor a musíme kontrolovat ph kvůli ionizaci. [/citace] Pan manžel je asi uhlobaron nebo že by nějaký ctný politik? Já jsem jen prostý chemický inženýr a vytápět si pro 5 lidí 54 kubíků vody na 29st bych si nemohla dovolit. Nebo méte u ČEZu nějakou slevičku a kolem elektroměru bypass?


Reagovat
kačka25 27.04.10

BaroF- Tak není ani jedno, ale to je jedno. A máme nějakou lepší sazbu, ale tu co normálně dávají u ČEZu.


Reagovat
Hanka1 29.04.10

[citace] BaraF píše: Rozumím spíš těm nenadšeným manželům. Jsem inženýr přes vodu a mám zásadní výhrady k akumulaci vody v těchto plastových nádobách a pochybuju o možnosti udržení čistoty vody ke koupání. Moc by mně zajímalo až tenhle trend betonových louží přejde co budou majitelé sarkofágů s těmi tunami betonu dělat. My raději plavem než se cachtáme a za peníze neinvestované do pořízení a údržby zahradního bazénu jezdíme po profizařízeních v okolí a k moři. Zahradu máme tak akurát na všechny ty kytky a děti co máme. Ale když Vás to baví tak proč ne. [/citace]

My jezdime taky s detma k mori, ale abychom si tam poridili apartman a travili tam cele leto, tak na to bohuzel nemame. Profizarizeni s mnozstvim lidi naprosto nesnasim, jeste ta predstava jak lidi moci do bazenu :roll: . Piskovna, kterou tu mame nedaleko zacina v puli srpna kvest a predstava, ze do sinic norim svoje deti, kteri to lemtaji taky nic moc…

My planujeme bazen do zeme za nakych 6 let az bude druhe mladsi ditko umet plavat. Klasika oval se zastresenim. Ja mela v planu zahradni koupaci jezirko, ale porizovaci cena je jednou takova nez bazen…


Reagovat
BaraF 29.04.10

U nás (Frýdek-Místek) máme velký (25m) studený bazén, je fajn v létě, je propojený se zahradou. Na 11.ZŠ je bazén menší (17m), je teplejší a tam chodíme do oddílu, v létě je taky otevřený pro veřejnost spojený se zahradou a brouzdalištěm, to už je na mně masovka co nemusím stejně jako Aquapartk na Olešné (prý krásný, skoro nový, levný…ale nic pro nás). Ve vesnicích v nejbližším okolí jsou tři bazény skvělé pro děti (Palkovice, Metylovice, Fryčovice), teplé okolo 30st, ceny slušné, kapacita omezená – málokdy jsme tam sami, ale tak 10 lidí je max, navíc v Metylovicích a Fryčovicích je i Whirpoolka (samozřejmě v ceně) a chrliče a protiproud atd., to jsou naši favoriti (Fryčovice provoz denně do 21:00). V dosahu jsou i hotelové bazény na Čeladné (Prosper-řecké lázně) a na Ostravici (Sepetná) a v Malenovicích (Petr Bezruč), taky dobrý. Ceny nikde nepřesahují 200/hod pro čtyřčlennou rodinu. A přírodní koupání v Ostravici a Morávce, v přehradách na Bašce a na Žermanicích je zadara. Prostě plavecký ráj. A stejně se množí azurovo modré vředy někde i s papundeklovými střechami v krajině jako mor. Když je to v CHKO (kde se prostě bazény nepovolují), tak se tomu říká požární nádrž. A v bazénech se skoro nikdy nikdo nekoupe, lidi nemají na údržbu a ohřev, tak raději třikrát týdně běhají okolo se sekačkou…pohoda beskydského hogofogo country-style-life. O dopadech na akumulaci vody v krajině a ovlivňování její kvality raději pomlčím, „hanba mluvit škoda plut!“.


Reagovat
Did 04.11.10

Mám pocit, že je tu někdo strašně strašlivácky závistivej a zlej. Styď se.


Reagovat
bose 28.02.11

Ahoj, jestli někdo scháníte bazény kukněte na tyto stránky ( http://www.bazeny.it ). Můžete něco zajímavého vybrat na letošní léto. Díky zdraví Bose


Reagovat
CherryAnn 23.06.11

Hanka1 píše: [citace] Ja mela v planu zahradni koupaci jezirko, ale porizovaci cena je jednou takova nez bazen… [/citace]

Tak nevím jaký bazén myslíš, ale co jsem slyšela, tak jezírko je většinou levnější, třeba tohle: vysloveně doporučují jako levnou alternativu k bazénům.


Reagovat
Re: CherryAnn | mechtir 16.07.14

To by nám stačilo :lol: je pěkný nevíte cenu a kde se dá sehnat?? díky petr


Reagovat
Re: mechtir | mechtir 16.07.14

[citace] @mechtir píše: To by nám stačilo :lol: je pěkný nevíte cenu a kde se dá sehnat?? díky petr [/citace] k obrázku


Reagovat
Pavla Nováková 24.06.11

Nádhera


Reagovat
stefinka85 20.01.14

Ahoj. Četla jsem všechny komentáře, ale co se týče bezpečností dětí tady toho moc napsané není :-(. Letos chceme pořizovat bazén, také od Mounfildu. Chceme ho zapustit, ale nevím jak moc, aby mě tam malý nespadl. Na druhou stranu se mi víc líbí ty úplně zapuštěné. Ale bezpečí dětí je důležitější. Manžel do mě pořád hučí, že už nikdy dokud bude syn malý (a časem ještě druhé mimi), ho nemůžu nechat na dvoře samého ani na sekundu. Říkala jsem si, že mu ihned jak vejdeme na dvůr dám rukávky, ale na tom dvoře si hraje i na podzim a to už mu rukávky soukat na bundu nebudu, že :-). Na jednu stranu se bojím, ale na druhou vím, jak je to super pohodlná věc, hlavně pro rodiče s dětmi. Díky za vaše názory a rady :-)


Reagovat
platěnka 20.01.14

Ahoj mám tento problém taky bazén už máme léta a dvě děti. Ono dosti záleží i povaze dítěte Andrejka té je osm a sama se k ničemu nepřiblížila navíc než na bezpečnou vzdálenost. Terince jsou 2 a už v létě to bylo něco hrozného, naštěstí máme dvorek zvlášť od zahrady, kde je bazén. Jakmile jsme na byli na zahradě oči jak ostříž, ale i tak nám tam hupsla dvakrát. Původně jsme měli nachystaný plůtek kolem jezírka k realizaci nakonec nedošlo právě kvůli bazénu který jsme tam dodělali. Takže teď čekám až ta menší dostane rozum.Do té doby nezbývá nic jiného než hlídat a nepustit z očí.


Reagovat
Mataša 17.05.14

Bazén máme na zahradě už tři roky, ale pořád byla vody studená, i když bylo vedro, měla nejvíc 23. Koupali se jenom kluci. Manžel ale minulý rok přivezl od známého průhlednou solární plachtu CorniSun. Moc jsem tomu nevěřila, v Marimexu mi říkali, že je nejlepší černá, jenže tu jsme měli a voda byla pořád ledová. Za týden jsme pak měli vodu 29°C a já se poprvé vykoupala :dance: Takže doporučuji, pokud plachtu, tak jedině průhlednou. :D


Reagovat
Re: Mataša | AleachiMB 08.01.15

Taky máme solární plachtu doma. Je to dobrá věcička. Chrání vodu před znečištěním. Když je bazén celý den na sluníčku, máš teplou vodu, jakmile se však ochladí, dáváme plachtu… Pak máme ráno příjemnou vodu :)My ale máme tuhle http://eshop.techneco.eu/…%8Dern%C3%A1


Reagovat
pavlinka87 23.07.14

Ahojky my přesně ten zmiňovaný bazén v prvním příspěvku máme takový oválný a celkem velký. Manžel protestoval, to byste měly zažít fakt :D ale prosadila jsem si ho. Vodu nahřeje většinou sluníčko, ale je fakt, že někdy dost málo. Mívali jsme vodu třeba jen 23 taky to je studené furt. Máme solární panel, a cyrkulujem vodu, takže se nám teď zahřívá víc. Manžel je trochu kutil, kdyby vás to někoho zajímalo nafotím a můžu poslat i nějaké instrukty jak na to. Ale poslední dobou jsme trochu bojovali s čistotou vody. Máte někdo vvyloženě dobrý přípravek, který používáte? Hlavně prosím žádné savo! Nechápu, jak jsem teď četla kvanta diskuzí, kolik lidí se v něm v klidu koupe, proboha!!! Dostali jsme od známých tip na bazenovou chemii praha. Tak jsem trochu hledala a celkem slušné info jsem o nich našla. Jen nevíme jestli by stačila ta bazénová sůl nebo použít raději ty jejich tabletky nebo něco jiného? POradil byste někdo? Máte s touhle firmou zkušenosti?


Reagovat
Kormidelník 26.07.14

Pavlínko, jak s tím solárním panelem to máte přesně? To mě v celku zajímá. Chtěl bych to k našemu bazénku také vykutit doma sám. Jinak my čistíme bazén pískovou filtrací není to nejlevnější záležitost, ale rozhodně se vyplatí do ní investovat. U bazénové chemie praha nakupuji pravidelně a můžete se na ně klidně obrátit s přesným dotazem či problémem, mě poradili velmi. Používali jsme místo chloru sůl a voda byla zelené bylo to způsobeno tím, že jsme měli nekvalitní přípravky s těmi od nich se nám nestávají žádné nepříjemnosti takže doporučím s radostí!:)


Reagovat
Bertold 27.07.14

Dobrý den, já jsem tady četl, že solární plachta pomáhá ohřát vodu, to je fakt omyl, možná tak čirá ale ani tomu moc po svých zkušenostech nevěřím. Asi se vážně vyplatí ohřát vodu jinak. U nás to zatím vždy zvládá sluníčko, chtěli jsme pomoct plachtou, ale trochu vyhozené peníze, řekl bych. Zato co peníze vyhozeny nejsou – tak písková filtrace. Je to s ní fakt paráda. Zapnete šup šup a voda je čistá. U zmiňované bazénové chemie jsme si také pár věcí pořídili a četl jsem i na heurece zajímavé ohlasy, mají poměrně dobré ceny.


Reagovat
PárátkoM 08.01.15

Ahojky lidi, tady je hezký článek, jak se starat o bazén http://eshop.techneco.eu/…enove-chemie :dance:


Reagovat
karel21 11.02.15

Dobrý den,
chtěl bych se poradit o zkušenost se stavbou bazénu, dlouho jsme vybíral firmu na stavbu bazénu, proto jsem nešetřil cenou, nakonec jsem vybral nejhůř jak jsem mohl, zaplatil jsem zálohu a už nikdy nikoho neviděl. Internetové stránky byly zrušeny a telefon vypnutý. Do konce léta jsem peníze došetřil a zkusil to ještě jednou u firmy z Fryčovic, Nejen, že mě překvapila nízká cena, ale i směšná záloha a nakonec jsem udělal nejlíp jak jsem mohl, montáž proběhla rychle a já mám konečně svůj vysněný plavecký bazén. :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:


Reagovat
Re: karel21 | Lisynka 12.02.15

Jak velkou chteli zalohu?


Reagovat
Re: karel21 | Zdenca 15 21.01.17

Mate nekdo piskovou filtraci od albixonu?


Reagovat
PepaOV 11.02.15

Tď tu čtu o bazénech z Fryčovic, také mám od nich. Jednoznačně doporučuji bazény poolplast. Veliká chvála za férové jednání.


Reagovat
Michal 132 12.02.15

Nevíte jak „zazimovat“ podklad pod nadzemním plastový bazénem? Plochu pod bazénem mám vysypanou pískem. Bazén jsem uklidil začátkem září, pak podklad začal zarůstat plevelem a na jaře to bude pokračovat než v červnu bazén zas postavím. Je na to nějaká chemie, či něco? Návody na netu jsou téměř vždy o údržbě vody (např. voda ). Tento návod je o nadzemní bazénu, ale ne zas o podkladu.cv :(


Reagovat
Re: Michal 132 | Lisynka 13.02.15

My vzdycky prihodime trochu pisku a pred stavenim dame na pisek geotextilii


Reagovat
Lucinešek 17.02.15

Ahoj. My zahradní bazen máme a jsme rádi. I když je s ním nějaká práce v létě je to vždycky nejlepší ho mít. Ať se kolem něj sice lítá a kupuje se bazenova chemie a tak stejně se to podle me vyplatí. My máme bazén v zemi který je dlouhý asi 3,5m a vysoký asi metr a půl a je super. O práci okolo se jako rodina dělíme a pomáháme si. Nakupujeme na bazenove chemii. :)


Reagovat
Re: Lucinešek | lamela 19.02.15

@Lucinešek

To je dost malý bazén, ne?


Reagovat
Lisynka 19.02.15

@Lucinešek myslíš bazenovachemi­epraha.cz?


Reagovat
Lisynka 02.03.15

@Latia Ono i ti specialistě jsou často dost pofidérní, chce si to zadat vždycky do google název společnosti plus reference nebo zkušenosti


Reagovat
Re: Lisynka | Aleonsy 29.04.15

Jo, to rozhodně souhlas. Ale myslím, že ten Albixon, případně bazeny.cz jsou celkem ověřeni zkušenostmi ostatních a sami jsou na trhu tak dlouho a úspěšní, že v ně důvěru rozhodně ráda vkládám.


Reagovat
Schischkin 23.04.15

Já tedy nevím jak vy, ale já už bych do bazénu chlór nikdy nelil. Aneb kdo hledá alternativy, tak je najde. Já používám bezchlórovou chemii guaa a jsem nadmíru spokojen :dance:


Reagovat
Merd 29.05.15

Dobré věci se dají sehnat na bazeny.cz.. Případně přímo Albixon


Reagovat
Johanuska 23.07.15

Nevidím důvod proč zahradní bazén nepořizovat :) Navíc údržba je taky poměrně jednoduchá, stačí mrknout třeba sem http://www.probazen.com/poradna :)


Reagovat
Majkuska 01.09.15

Mám od http://albixon.cz/ Zkušenosti dobré, bazén drží :)


Reagovat
dannna0 02.02.16

Ahojky moc ráda by jsme si s přítelem pořídili bazén nebo vířivku, kde by jste mi jí doporučovali si nechat udělat?


Reagovat
fialkka 02.02.16

Kdybychom chtěli domů vířivku, tak jaký typ by jste mi doporučovali do velié koupelny 3 m na 5m? Moc by se mi tu líbila! A taky hlavně u koho si jí nechat udělat a zabudovat!


Reagovat
makky89 02.02.16

Ahoj á jsem dlouho přemýšlela nad společostí, dokud mi známá nepomohla s výběrem a jsem moc ráda, že jsem jí poslechla! Moc dobře mi poradila!


Reagovat
maurovva 02.02.16

Jejda my máme od nich taky krásný bazén a znnámá má krásnou výřivku od nich!


Reagovat
edd78 02.02.16

www.albixon.cz já tuto firmu mohu doporučit sama za sebe, byla jseem sní naprosto spokojená i můj muž byl naprosto spokojen, jak jsem jí výbrala


Reagovat
Mišupa 21.02.16

Já jsem nad tím uvažovala jestli ani nebo ne. A nakonec jsme radši zvolili dětem na zahradu hřiště, že teď když jsou malí, tak je to lepší. Kupovali jsme od *** a je krásné, děti se aspoň vyřádí.

Editace adminem – odstranění odkazu


Reagovat
Magda881 22.02.16

Ty hřiště jsou krásné. My by jsme nějaké na zahradu pro děti chtěli, jen se musím poradit s manželem jestli by jsme nějaké vybrali odsud.


Reagovat
renna99 27.02.16

Ahoj jak dlouho znáte tuto společnost Albixon*** a jak dlouhou mají tradici na trhu?

Editace adminem – odstranění odkazu


Reagovat
hanna7 27.02.16

Už se sněmi známe 5 let a taky od nich máme plno jak na zahradě tak v koupelně, líbí se mi jejich přístup, je parádní! Doporučili jsme je všem známím!


Reagovat
verinna8 28.02.16

Jéé to slyším moc ráda, taky bychom chtěli na léto bazén, jaký je lepší krytý nebo nekrytý??


Reagovat
Mišupa 29.02.16

Tam vyberete pokud se rozhodnete.


Reagovat
Magda881 29.02.16

To každopádně vybereme. Jen se musíme rozhodnout kolik do toho chceme investovat :)


Reagovat
laurinna 23.06.16

My máme od nich taky krásný bazén a známá má krásnou výřivku od nich….a jsme moc spokojeni


Reagovat
mikky88 23.06.16

Já je také doporučuji, co už nám stojí bazének na zahradě, za nic na světě, bych je nevyměnila, byli moc fajn!


Reagovat
Darina89dh 27.10.16

Dobrý den, jak už tu bylo řečeno, společnost Albixon je velice solidní. Máme od nich bazén už asi 5 let a vždycky, když s ním byl nějaký problém, zavolali jsme a poradili se. Ceny byly naprosto přijatelné. :)


Reagovat
klanovahana12222 25.11.16

Dobrý den, za mě rozhodně ano! Máme bazén od http://www.albixon.cz a dodnes bychom neměnili.


Reagovat
katka156 02.12.16

Dobrý den, prosím nemá někdo zkušenosti s firmou Albixon?


Reagovat
Heureka505 02.12.16

Máte někdo zkušenost s infrazářičemi od Albixonu? Píšou, že jsou na ven na prodloužení letní sezony, tak by mě zajímalo jestli to máte někdo vyzkoušené. Děkuji
:D


Reagovat
Lada606 04.12.16

My máme bazén z Albixonu a jsme opravdu spokojeni, je sice trošku dražší ale stojí to za to.


Reagovat
Re: Lada606 | Tereza46 15.01.17

Ahoj, mohla bys mi prosim napsat, jake plusy u albixonu shledavas oproti ostatnim?


Reagovat
hanaklanova 22.12.16

Za mě tedy rozhodně ano. Já můžu vřele doporučit bazén od firmy http://www.albixon.cz. Jsme s nimi spokojeni již řadu let.


Reagovat
Kateřina Stará 19.01.17

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je velký rozdíl mezi značkovou bazénovou chemií a těmi co se prodávají v řetězcích? Děkuji


Reagovat
verca.font 13.03.17

Je to asi týden, co jsme si pořídili krásný bazén od albixonu. Už se moc těším, až ho napustíme. Doufám, že to uteče a bude brzo léto a vedro :)


Reagovat
Kuklana 25.05.17

My máme bazén takový ten stojatý… je super, už si léto bez něj neumím ani představit… když se otepplí, tak ho s manželem roztáhneme, nafouknou, a npustíme vodu. Mame k němu zakoupený filtr, který čistý vodu. Koupili jsme ho v OBI http://www.letakomat.cz/…ni-letak-49/?…


Reagovat
Anonymni 26.08.17

Pokud by se jednalo o bazén pro děti, nedávno jsme našemu ročnímu synovi kupovali tento https://hrackyzadobrekacky.cz/…vou-filtraci a naprostá spokojenost, je skvěle pevný a bezpečný.


Reagovat
Anonymni 06.06.18

Za mě říkám ne, na naplňění bazénu je potřeba spousta vody a stejně si v něm nezaplavete, od toho je plavecký bazén či koupaliště a na relax ve vodě je tady vířivka, sám jsem si jednu z http://www.virivkynazahradu.cz/ pořídil a naprostá spokojenost ! :)


Reagovat
Anonymni 06.06.18

Ahoj lidi, za mě bazén určitě ano, ale dejte si bacha na nečistoty, které pak mohou způsobit zezelenání vody. Tomu můžete předejít nejen bazénovou chemií, ale hlavně vysáváním nečistot, doporučuji vysavač do bazénu vybírat obezřetně, zkuste https://www.vysavacebazenu.cz/


Reagovat
Anonymni 04.10.18

Ahoj, bazén je super, hlavně když je v létě fakt horko tak jako poslední roky. My jsme řešili jaký pořídit, aby to bylo cenově dostupné ale zároveň jsme nechtěli nafukovací klasicky modrý bazén, který je dost neestetický. A nakonec jsme to vyřešili tak, že jsme koupili nadzemní bazén který má všechny výhody, které jsem chtěli (je rychlý na montáž, snadný na přenos) a hlavně vypadá luxusně, jako by byl obložený dřevem :)


Reagovat
Anonymni 29.03.20

Já jsem rozhodně pro bazén. Jedno léto jsme teď bazén neměli a bylo to hrozné, protože jsme neměli skoro žádnou možnost jak se osvěžit. Konečně jsem nám však přes https://www.produkty-info.cz/…oma_57-3023/ našla nový, takže toto léto bude opět parádní ! :)


Reagovat
Anonymni 30.03.20

Taky jsme dlouho váhali s tím, zda si bazén koupit či nikoliv. Pak jsem však na http://kuponozdroj.cz/ narazil na výraznou slevu na pěkný nadzemní bazén, a to mě dokopalo k tomu si jej pořídit. Doufám, že letos bude teplo, protože bych si ho s rodinou moc rád užil ! :)


Reagovat
Anonymni 29.04.20

Já například dlouho na zahradu chtěl zapuštěný bazén. Bohužel jsem rychle zjistil, že je to zcela mimo mé finanční možnosti, takže z toho nakonec sešlo a místo zapuštěného jsme si koupili klasický nafukovací. Jestli si dobře vzpomínám, tak jsem ho vybíral tady https://www.top-bazeny.cz/…i-bazeny-85/ Na letní dovádění ve vodě úplně bohatě stačí. :)


Reagovat
Anonymni 04.11.21

Za mě bazén do zahrady prostě patří, a to hlavně v horkých letních dnech, kdy nemá člověk náladu mačkat se s ostatními lidmi někde na koupališti. Letošní rok jsem koupil bazén u https://www.top-bazeny.sk/…ontazove-85/. Stačilo ho jen nafouknout a napustit vodou a bylo hotovo. Děti se během léta pořádně vyřádily a my s manželkou jsme se mohli během dne aspoň trochu osvěžit.


Reagovat
Anonymni 31.01.22

Souhlasím zde s názorem, že je lepší mít bazén doma, než se s ostatními mačkat někde na koupališti. Mám raději svůj prostor. My máme bazén z https://www.top-bazeny.sk/…trukciou-82/ . Přáli jsme si právě tento montovaný s konstrukcí, protože se nám víc líbí a není to takové gumové. Každému se ale líbí něco jiného. Já jsem moc spokojená a neměnila bych.


Reagovat

Oblast Lednicko-valtického areálu návštěvníkům nabízí množství historických památek, malebné parky i krásné zahrady. Pojďte strávit dovolenou na Lednicko-valtický areál. Ubytovat se můžete v nejvíce navštěvovaných městech na stránkách ubytování Lednice nebo ubytování Valtice. Pokud před zahradami upřednostňujete přírodu a les, vyberte si chaty k pronájmu na okraji lesa v klidném a tichém prostředí. Dovolená v této lokalitě se vyplatí v každém ročním období a zvláště na podzim, kdy zde probíhají vinobraní.



Máte problém najít potřebné náčiní, když ho nejvíce potřebujete? Máte už dost nástrojů povalujících se bez ladu a skladu v dílně? Poradíme s pořízením vhodného kufru na nářadí.Ynaradi.cz.