Diskuze

Skalky

Zahradník nováček:narcisy a sněženky


matesatko 21.02.11

Ahoj, Máme novou zahradu na které je zatím jen bahno a trochu trávy. Podél chodníku je asi 0,5 metrový svah na kterém bych chtěla udělat vysázet něco aby tam pořád něco kvetlo. Jsem totální amatér, tak bych měla bych pár dotazů

  1. když si na jaře koupím v nějakém hobbymarketu už kvetoucí narcisy a nasadím je tak porostou? Abych nasadila cibulky už je na jaře asi pozdě ne?
  2. Kde se dají sehnat sněženky. Je to chráněná rostlina tak se mi nechce někde krást. Dají se cibulky někde normálně koupit?
  3. Dostala jsem teď dvě kalanchoe. Dají se vysadit ven? Nebo je to jen pokojová rostlina.

Děkuju všem co mají čas.M


Reagovat
jasmine1212 25.02.11

ahoj, odpovídám na Vaše dotazy, které jsem si teď náhodou přečetla. Takže – kalanchoe v žádném případě nedávat na zahradu, je to pokojová rostlina. Cibulky sněženek se dají sehnat na podzim v marketech jako tulipány nebo narcisky, ale teď už je pozdě.Mohla bych Vám po odkvětu nějakou cibulku poslat, mám na zahradě sněženky a docela dobře se množí. Narcisky zakoupené teď v květináči narychlené, by se měly dát po odkvětu a až bude venku bez mrazu ven, a hnojit a zasadit do záhonu až tak v srpnu. Ale mohla byste to zkusit i zasadit do záhonu hned po odkvětu. Listy za čas zatáhnou a příští rok na jaře znovu porostou. Doufám, že jsem Vám trošku pomohla, poradí určitě i ostatní, jaké mají zkušenosti. Když budete chtít nějaké ty cibulky, tak mi prosím napište. Přeji mnoho úspěchů v pěstování a zdravím Alena B.- n ,


Reagovat
Re: jasmine1212 | Anonymni 16.03.24

Dobrý den, a jak posíláte? Normálně v krabičce nebo v obálce? Já mám doma tubusy, které jsem si objednala z https://www.rajapack.cz/…usy_C15.html už ani nevím na co, tak v nich by to taky možná šlo, tak kdyby měl někdo zájem, můžu cibulky sńěženek taky poslat. Mám jich na zahradě dost :-) .


Reagovat
matesatko 16.03.11