Ahoj – zamilovala jsem se do „bugošek“ a v současné době jich mám pět. Hledám nové a ráda bych sdílela rady, fotky a další postřehy od lidí, kteří je mají také rádi a nejen je.
Dobrý den, našla jsem Vaši diskuzi o této krásné kytce. Já jsem úplný laik a podle toho jsem dopadla :( Doslova mne tahle kytička dostala v obchodě minulý týden, v jednom hobbymarketu. I přesto, že stála hodně, jsem ji zakoupila (formu Purple) a donesla domů na terasu za rodinný domek a sluníčko. Dva dny svítilo a potom se zatáhlo a i lehce pršelo až dodnes. Bohužel, bugenvílie mi začala hodně opadávat! Prakticky do týdne. Nejprve jsem si všimla, že zčernala všechny „poupata“, ty mladé barevné výhonky. No a pak začala opadávat a padá stále dál. Přesadila jsem ji do většího květináče, zalévala i pohnojila, a přesto se jí u mě nelíbí :( Co s tím mohu dělat, máte prosím nějakou radu podle Vašich zkušeností? Nerada bych o ni přišla. Děkuju moc! Markéta
Hezky večer, já mam bugenky 2 asi 10 let možna i vic na zimu je schovam do garaže a přestanu zalevat na jaře strčím ven a čekam oni obrostou sice pozdě ale zato kvetou do vanoc, ale podotýkam že raší postupně a občas se podaří vypěstovat i mladý vyhonek a stříham až jsem dostatečně přesvědčená že suché větvičky už neraší přesadí tak 1× za 3 roky a pořad rostou a jsou nádherné a nenáročné, hezký večer
Hezky večer, já mam bugenky 2 asi 10 let možna i vic na zimu je schovam do garaže a přestanu zalevat na jaře strčím ven a čekam oni obrostou sice pozdě ale zato kvetou do vanoc, ale podotýkam že raší postupně a občas se podaří vypěstovat i mladý vyhonek a stříham až jsem dostatečně přesvědčená že suché větvičky už neraší přesadí tak 1× za 3 roky a pořad rostou a jsou nádherné a nenáročné, hezký večer
Ahoj, já mám jen jednu, měla jsem tři, ale dvě po zaslání poštou(kupovala jsem je přes internet) nepřežily a ta jedna, co mi zbyla letos ještě nekvetla-čím to je? a jak se dají rozmnožit? zkoušeli jste už někdo třeba řízek z ciziny zasadit?