Diskuze

Typy zahrad a zahradní architektura

Lesní zahrada


Angua 01.07.10

Vedle pozemku, na kterém budeme stavět, máme les – je to spíš taková habrová buš :lol: , ale chtěli bychom to tam nějak zvelebit – nějaké posezení, možná domeček na hraní pro děti… Přesně ještě nevíme. Snažím se najít nějakou inspiraci, ale moc se mi to nedaří, jestli máte nějaký tip, kde se dá něco podobného omrknout, budu moc ráda :mrgreen:

Stejně tak uvítám jakékoli tipy, rady, nápady, co s tím. Jestli by tam šlo třeba i něco nasadit (ideálně něco nejedovatého, co bude růst samo a srny to nemají rády :lol: ) – jsem takový zahradník začátečník, spíš ani to ne, tak se v tom vůbec nevyznám. Napadlo mě třeba maliní?

Je jasné, že se to bude muset prořezat, dost vyčistit, součástí je i bývalý lom, ten asi zasypat (nebo bych tam chtěla ten dětský domeček – takovou hobití noru v zemi)…

Ráda bych spíš ponechala přirozenějšího ducha, není mým cílem vytvořit z toho pěstěnou zahradu – prostě aby se z toho stal „obytný les“ :lol: – ať je to stále les, ale je jasné, že někomu patří a nikdo nám tam nemá chodit :lol: :lol: :lol:

Ještě zkusím přidat nějaké fotky, jak to tam vypadá – pro představu…

Pohled zvenčí :lol:

Vede tam cestička

Lom

Pohled do lesa, je tam taková plošinka – možná na posezení… 

Povrch je kamenitý

Díky moc za všechny nápady, odkazy a postřehy!!! :palec:


Reagovat
Jura007 01.07.10

Angu, co tak postupně část habrů vyměnit za duby, buky, jedle a břízy (…) a bylinné patro doplnit třeba o kapradiny, nějaké léčivé trvalky původem z jihu Moravy (kostival, medovník, …) To máte ovšem pro nejbližších třicet let co dělat…


Reagovat
Angua 01.07.10