Diskuze

Volné diskuse

Práce - zaměstnání


Daddoo 06.09.12

Nevím, jestli je to správný nápad, ale spousta lidí hledá odborníka aby jim poradil a také spousta zahradníků si na tom našem malém písečku hledá stabilní práci. Co třeba si tady udělat místo pro tyto záležitosti.

Tak třeba něco o mě – pracuji v zahradnictví, které od pěstování rostlin letos definitivně ustoupilo a jsme jen jako nádeníci na městských plochách. Navíc se na odbornou práci berou brigádníci a tak po nich práci musíme nejen několikrát kontrolovat, vracet je zpět, ale nakonec třeba i předělávat. Firmě to vyhovuje. Osobně jsem schopná komukoliv v okruhu 50 km od Mladé Boleslavi se zahradou pomoci – poradit, provést zahradnické práce, ale zároveň hledám kvalifikované uplatnění. Posledním rokem studuji Zahradnickou fakultu MENDELU v Lednici. Těším se na další reakce! Dáša


Reagovat
george5167 04.11.12

Hledám na příští rok pomoc na zahradě – soukromě. Velmi zajímavá práce, Praha město. Vyžaduji : čistý rejstřík, umět jezdit s malotraktorem a autem, dostatek obratnosti a síly, abyste mohli zacházet se sekačkami na trávu, s motorovou pilou a s ručním zahradním náčiním. Potřebuji od března asi 4 – 6 hodin týdně, od května do konce listopadu 2× až 3× 2–3 hodiny týdně. Naprostou spolehlivost v docházce. Pracovní doba většinou od 13 hodin dle potřeby. Nádherné prostředí velké zahrady, zacházet s rostlinami naučím. Potřebuji perspektivu na několik let, musí se toho spoustu naučit. Vhodné i pro obratnou ženu. Odměnu určitě dohodneme.


Reagovat
Tom303 07.04.16

aktuální nabídka práce v zemědělství , konkrétně v malé zahradnické firmě ve Vsetíně


Reagovat
Anonymni 11.06.20

Já teda bohužel z vlastní zkušenosti můžu říct, že najít práci v tomto oboru není vůbec jednoduché. Nabídka pracovních míst je dost malá. Je ale pravda, že čas od času se nějaké volné místo v nějakém solidním zahradnictví naskytne. Teď nedávno jsem například viděla takovou nabídku na https://www.hitprace.cz/


Reagovat