Diskuze

Nakupujeme na zahradu

Zahradnictví Starkl - zkušenosti, recenze


Moni25 26.03.10

ahoj všichni..

nejsem žádný veliký pěstitel,ale chtěla bych si zútulnit balkon nějakými květinami v truhlících :-) vždycky jsem nakoupovala sazenice v Hornbachu,ale přemýšlím letos o profesionálním zahradnictví..

máte někdo zkušenost se zahradnictvím Starkl a jejich zásilkovým obchodem?

díky moc za „recenze“.. případně i můžete poradit jiné zahradní centrum v Praze a okolí.. :palec:


Reagovat
Re: Moni25 | EVELIN.ja 07.04.13

ZZravím vás. Párkrát jsem od Starkla nakoupila a nikdy jse nebyla zklamaná. Má dražší věci než v Hornbachu, ale já jsem od Starkla upustila a jezdím do Hornbachu. Je to levnější a koupím tam to samé. Evelin


Reagovat
Re: Moni25 | sisin0 17.04.13

Já taky nakupuji u Starkla, taky se mi stalo, že mi něco chcíplo ale já jsem tam hned napsala a poslali mi zdarma nové zboží. :)


Reagovat
Re: Moni25 | fredik 02.07.13

Z nakupem a postovim doručením sem Spokojen :potlesk:


Reagovat
Re: Moni25 | anela1 09.05.14

Ahoj, já jsem po letošních zkušenostech se Starklem rozladěná nebo spíš naštvaná. Za 1800,– Kč jsem objednala a čekala víc než měsíc aniž dali vědět, co se děje. Po mém telefonátu byly rostlinky druhý den odeslané a další den došly Poštou, žádné prodlevy, ale stejně byly ve stavu jako by čekaly v přepravkách týden. Zasadila jsem je ihned po dodání a zůstala jich živá polovina. Už tady nebudu objednávat nikdy nic. Alena


Reagovat
Re: anela1 | kyti5 09.05.14

Chce to reklamovat- oni hřeší na to, že se lidem nechce nic řešit -nafoťte a reklamujte a trvejte na vyřízení


Reagovat
Re: kyti5 | sava2 09.05.14

Tak jsem dnes posílala druhý email ohledně mé reklamace u Lebiše a opět žádná reakce. Jsem naprosto znechucena a už nikdy si nic neobjednám. Pokud mohu poradit, nenechte se nalákat krásným katalogem, skutečnost je k zlosti. Byla to má první a poslední zkušenost :cert: :cert: :cert: :cert: Dnes jsem si zajela do zahradnictví a koupila krásné a zdravé balkonovky.


Reagovat
Re: sava2 | kyti5 09.05.14

Je to děsný jak se zákazníky jednaji, ale my si to nesmíme nechat líbit. Ale kašleme už na ně…


Reagovat
Re: Moni25 | Jiřina H. 10.11.14

Starkl jsem nezkoušela. Zkoušela jsem Kruh a Zoju a mohu vřele doporučit Zoju z Semil. Nejsou sice z Prahy, ale pošlou Vám to poštou. Mají skvělé ceny a zabalí to tak, že rostliny ani nepoznají, že někam cestovaly.:) Od nich jsem si objednala i vzrostlé borůvky a přišly zcela v pořádku. Samostatně obalí i květináč, tak se rostlina vůbec nepohne.


Reagovat
Re: Moni25 | Izza66 30.11.14

http://www.zahradnictvi-kurim.cz/novinky/ Tady mají bezva články a typy.


Reagovat
Re: Moni25 | KKLLAARRAA 22.04.17

Přikládám fotku, v jakém stavu dnes dorazil muškát od Starkla, nekupujte tam, je to velké zklamání, nikdy více

K.


Reagovat
Gina108 26.03.10

Kdysi se moje teta nechala nalákat na krásný katalog a koupila si tam sazenice jahod. Polovina z nich pochcípala do měsíce a to teta není takový amatér jako já. Radši bych si dojela do nějakého místního menšího zahradnictví a nakoupila tam.


Reagovat
Re: Gina108 | yzopka 03.11.12

:mavam: Já nevím jak druzí ale já mám jen pozitivní zkušenosti se Starklem a to už tam nakupuju dosti dlouho…pokaždé když mi zboží došlo nějaké vadné použila jsem reklamaci a dostala nové, takže nevidím problém v nich ale ve špatné komunikaci…pokud jim nenapíšete tak oni nemají možnost vám cokoliv vyměnit a kritizovat umí každý…Takže by bylo lepší použít reklamace a…uvidíte.. :)


Reagovat
hailliejade 26.03.10

Moni, já mám moc ráda zahradnictví Chládek ve Střešovicích http://www.zahradnictvi-chladek.cz/ kytičky tam mají vždycky nádherné, je to tam veliké a velký výběr a umí poradit, bych tam mohla v klidu nechat celé jmění


Reagovat
Sany 26.03.10

U Starkla objednávám už leta a sem max. spokojená.


Reagovat
Linda1 26.03.10

já si objednala letos taky a čekám na zásilku a jsem zvědavá :wink:


Reagovat
Viktorie 26.03.10

i já u Starkla objednávám a maximální spokojenost :palec:


Reagovat
Hanule 26.03.10

U Starkla jsme objednali vloni okrasné keře, borůvky, jabloně a hrušeň. Stromečky jsou v pořádku, borůvky zařvaly pod sněhem (ulámaly se větvičky) a na keříky jsem radši ještě nekoukala… Letos objednávám růže a jahody, tak uvidím .)


Reagovat
Veruš1 26.03.10

Já si loni objednala od Starkla a z Krakonošovo zahradnictví a vše vydrželo, ale mamina se svezla se mnou a objednala Pepíny a když dorazily, tak si radši koupila i v obchodě v místě bydliště a dobře udělala, protože ty co přišly, to byli chudáčci…


Reagovat
Moni25 26.03.10

moc díky všem za podělení se o zkušenosti, tak jak to tu vidím, je to půl na půl.. :-) nevíte,jaké jsou možnosti,pokud ty sazenice budou špatné už když přijdou? je tam nějaká možnost reklamace? měla by být ze zákona,ne?


Reagovat
Veruš1 26.03.10

Moni a nemáš možnost si v Praze zajít do nějakého zahradnictví osobně? Já teda jsem nadšená ze psidia(jahodový strom), ale jinak nic extra a radši jsem letos šla do zahradnictví a vybrala jsem si jak převyslé jahody do truhlíku, tak muškáty…A to jsem si z Krakonoše objednala zakrslou broskvoň na balkón a ani mi nenapsali, že neni, prostě jí neposlali… :cert:


Reagovat
Veruš1 26.03.10

A jinak gratulace k těhu :potlesk: :potlesk: :potlesk: :kytka: :kytka: :kytka:


Reagovat
Sany 26.03.10

Na reklamaci právo máš. Jednou nám nevyšla Goja, dorazila polomrtvá a po zasazení se nerozjela tak sem jim napsala email a obratem nám poslaly Goji nový. Vůbec se necukaly, nechtěly nic dokazovat..


Reagovat
Moni25 26.03.10

Veru asi tomu věnuju tu energii a projdu něco osobně,no.. :think: ještě jsem přemýšlela Líbeznice.. jinak děkuju za gratulaci, zatím se neradujeme, ale doufáme,že tentokrát to už dobře dopadne.. Ty máš koukám taky špatnou zkušenost,tak ať je vše v tom nej nej pořádku!!!! :kytka:


Reagovat
bamba 26.03.10

Já mám se starklem taky špatné zkušenosti,růže nejen,že si člověk nemůže vybrat barvu,bo napíšou mix a z 5ti jsem měla jen jednu obyčn žlutou a 4 stejné červené.Sousedka si tam objednala nějaké spešl žluté muškáty,pořát nešly,tak protelefonovala spoustu peněz,aby ji nakonec poslaly obyč růžové. Na balkon koupíš všude,v OBI v GLOBU…levnější a můžeš si vybrat.


Reagovat
Veruš1 26.03.10

Moni, děkuju a i já tobě přeji, aby bylo vše v pořádku :palec:


Reagovat
lasička1 26.03.10

Starkl je na stejné úrovni jako kterékoli jiné zahradnictví.Ne­čekej zázraky,cena neodpovídá kvalitě.Zboží mají v pěkném katalogu,nádherně nafocené a to je to co prodává. Měli jsme od nich jahody,stáleplo­dící,ale plodili jen jednou.Angrešty byly moc pěkné.Kanadská borůvka rostla,ale pomalu a nerodila.Begonie byly výstavní.Takže záleží jakou rostlinku pošlou.To je jako kdyby v OBI někdo stál na bral jednu rostlinu po druhé a posílalo se to poštou.Může vzít do ruky pěknou,ale i ošklivou.A v ob­chodě si můžeš vybrat,jak která je rostlá a která vyhovuje nejvíc. Starkl byl super v době,kdy nebylo tolik zahradnictví,žádné OBI,Baumax či Hornbach.


Reagovat
Mufina 26.03.10

Taky doporučuju v Praze zahradnictví Chládek ve Střešovicích – výběr mají obrovský, ceny přijatelné. U Starkla se nakupovat dá, ale lepší je, když jsi tam třeba na nějaké výstavě osobně si vybrat. Taky jsem několikrát objednávala od zahradníka Basíka – www.basik.cz a byla jsem spokojená – ale ten nemá moc balkonovky, spíš skalničky a trvalky.


Reagovat
Anonymní 26.03.10

No já bych hlavně vynechala výše jmenované obchody OBI, Bauhaus a spol. a zašla do zahradnictví. V zahradnictví pečují o kytky jinak než v těch obchodech, akorát nejsem z Prahy, tak neporadím konkrétní zahradnictví. A rozumí tomu(alespoň u nás) v zahradnictvích více než prodavači v těch obchodech, které mají pouze oddělení pro zahradu.


Reagovat
Moni25 29.03.10

holky,asi si v sobotu sjedu do Chládka :palec:


Reagovat
Linda1 13.04.10

Mě o víkendu přišli sazeničky od Starklu a vypadali krásně :palec:


Reagovat
lulik 13.04.10

Ahojky, já mám zkušenosti se Starklem dobré i špatné. Takže těžko radit. Je to o štěstí taky. ALE!!! Pokud ti zašlou opravdu špatné kytičky stačí pouze zavolat nebo napsat email a hned zašlou nové a zadarmo a ještě tentokrát v krásném stavu. je jasné, že hned nebudeš mít to co je katalogu. Pokud to vyjde tak časem (roky). Zásilkový prodej je teda bez problémů!!!!!!!


Reagovat
Blanishka 18.04.10

ahojda já jsem teda se starklem spokojená stromky i květiny mi přišli vždy okamžitě poštou a bez poškození…rostlinky se vždy krásně ujaly,nyní od nich pěstuji ženšen pětilistý a ted na jaře se tak rozrostl že jestli to takhle půjde dál tak budu mít nasušených lístečků na čaj pro krásu a zdraví na celý rok:)) :-)


Reagovat
Jalenka 17.05.10

protestuju a jako důkaz posílám foto-chcípáčci uprostřed jsou od Starkla,měly mít při dodání 30–40 cm.A srovnat ceny snad umí každý.Ty obří a levné keře jsou od Hrušky z Velimi u Kolína.Není to má první špatná zkušenost se Starklem,vždy byly rostliny těžce podměrečné a předražené.Se Starklem končím provždy


Reagovat
Re: Jalenka | KKLLAARRAA 22.04.17

Bohužel jsem také nakoupila u Starkla, nejenže mi dodávka dorazila více jak měsíc po objednán po druhé telefonické urgenci, ale co přišlo, to je k pláči. Malý chudinky, po květech ani památky a ceny opravdu neodpovídají velikosti ani kvalitě. To jsem zvědavá, jestli to někdy pokvete a jestli ano, tak jaký květy mě překvapí… ach jo, jsem fakt blbá, no drahá zkušenost, už nikdy více


Reagovat
Re: KKLLAARRAA | starkl - reklamace 04.05.17

[citace] @KKLLAARRAA píše: Bohužel jsem také nakoupila u Starkla, nejenže mi dodávka dorazila více jak měsíc po objednán po druhé telefonické urgenci, ale co přišlo, to je k pláči. Malý chudinky, po květech ani památky a ceny opravdu neodpovídají velikosti ani kvalitě. To jsem zvědavá, jestli to někdy pokvete a jestli ano, tak jaký květy mě překvapí… ach jo, jsem fakt blbá, no drahá zkušenost, už nikdy více [/citace] Dobrý den. Je nám velice líto pokud k téhle situaci došlo a určitě o své peníze nepřijdete. Prosím, ozvěte se nám na emailovou adresu internet@starkl.com, abychom měli možnost Vaši situaci řešit v rámci reklamace. Ještě jednou se za vzniklou situaci omlouváme a věříme, že bude vyřešena k Vaší plné spokojenosti.


Reagovat
sud 23.05.10

Také nemám moc zkušeností,protože jsem před lety objednala veliké maliny,ostružiny a jahody–ani jedno se nedožilo ani měsíc a více jsem neobjednávala.Měla jsem tušení,že při reklamaci by určitě řekli,že jsem se sazenicemi nepřiměřeně zacházela.Vzdala jsem se a více jsem neměla odvahu. :twisted:


Reagovat
bombastic.1 03.06.10

Od Starkla mám maliny červený a bílý.Každý rok je beru křovinořezem a je jich čím dál víc.Jahody sekám po sběru kosou a po 7 letech jsem je přesadil.Každý rok užasný výnosy(hnojeno slepičincem)borůvka 4 roky žiovoří.Je to o místě púdě a hnojení.Spoutů rostlin se ani neujalo.Tak jsem si tam zajel a rozhodně mě to vyléčilo.Zklamaní nebralo konce.Masové pěstování na minimálním prostoru.Okrasné dřeviny dovoz Hollandsko taktéž růže vše přešlechtěné a náchylné na nemoce a hlavně mráz.Jediné plus dostanete leták jak rostlinu pěstovat + recepty.Pro růže jezdím pod Humprecht do Sobotky a jinak kupuji v Krakonošovím zahr. nebo u soukromích malích pěstitelu co prodávají na trhách Kolíně Jičíně atd.Vyzkoušejte a uvidíte.

Příspěvek upraven 19.09.10 v 19:35


Reagovat
julisek 18.09.10

no,ja s starklem nemam moc dobre zkusenosti, ale je fajn www.zahradnictvikruh.cz to se mi jiz osvedcilo a nebo si zajiz normalne do nejakeho kvetinarstvi 8-) :-D :-) :lol: :-P preju mnoho uspechu a radosti !


Reagovat
Re: julisek | monca57 22.04.14

Já osobně navštívila zahradnictví Kruh a musím říct, že jsem byla velmi zklamaná. Nabídka sice byla, ale velikost rostlin /např. 10 cm/ rozhodně neodpovídala ceně. Myslím, že by bylo slušné, že když už nemají vzrostlejší rostliny, pak tyto mini rostlinky ani nenabízet a nebo je dát s min. 50 % slevou. Ceny jsou neskutečně vysoké oproti okolním zahradnictvím, jediné, co je jejich plus je jejich barevný katalog a návod na pěstování. Ale to opravdu za tu cenu nestojí, dnes si to každý může najít na netu. Do toho inzerují např. cenu 89 kč a pak vám napočítají 119 kč. Takže doporučuji si vše zkontrolovat a hlavně rozmyslet si, jestli jim ta dlouhá cesta stojí za to. Já osobně už nikdy! Máte navíc pocit, že je svou přítomností obtěžujete, ani záchvěv zájmu či úsměvu, naopak znechucení…:(


Reagovat
Re: monca57 | Pavel Beran 11.02.15

Našel jsem nyní tento negativní příspěvek a i když na tyto příspěvky na diskusních serverech normálně nereaguji, tak udělám výjimku. V našem zahradnictví obsloužíme v sezoně každý den stovky zákazníků a speciálně v prodeji jsou pracovnice velmi ochotné a snaží se každému vyhovět. Co se týká cen, tak dodržujeme ceny, které inzerujeme. Je ale možné, že od stejného druhu mohou být v prodeji i rostliny v různých cenách podle velikosti, nebo podle obalu. Vždy je to ale označené. Je ale pochopitelné, že se i u nás může stát chyba, ale v takovém případě stačí třeba jen poslat kopii účtenky zákazníkovi bez problémů vrátíme peníze. Za sebe mohu prohlásit, že se heslem „Náš zákazník, náš pán“ opravdu snažíme řídit a stále se zvyšující počet zákazníků mi snad dává za pravdu. Pavel Beran, Subtropické zahradnictví Kruh


Reagovat
Re: monca57 | Kruh 25.04.16

Dobrý den, narazil jsem nyní na tento starší příspěvek a musím se proti tomu ohradit. Všechny nákupy se účtují buďto přes počítač a nebo přes registrační pokladnu, kde jsou nahrané pevné ceny. Není tak možné účtovat vyšší cenu. Navíc si velmi zakládáme na tom, aby od nás zákazník odcházel spokojený a v prodeji je vždy k dispozici minimálně jedna (většinou ale více) zahradnice, která ráda poradí s nákupem. Bohužel v naší obci je ještě jedno zahradnictví s podobným názvem a tak je otázkou kde jste nakupovali. Já Vás mohu ubezpečit, že v našem zahradnictví se zákazníkům snažíme maximálně věnovat a rozhodně je neokrádáme. Vzhledem k tomu kolik lidí k nám jezdí nakupovat to opravdu nemáme zapotřebí. Bohužel ale nemůžeme upravovat neustále ceny podle velikosti rostlin. Cena je hlavně určována podle náročnosti množení a velikosti květináče. U některých velmi žádaných druhů je pochopitelně možné, že v zájmu uspokojení poptávky jdou do prodeje i malé rostliny. Je ale na každém jestli si ji zakoupí či nikoliv. S pozdravem Pavel Beran, Subtropické zahradnictví Kruh, www.***.cz

Editace adminem 28.4.2016 – odstranění kontaktu


Reagovat
Re: Kruh | Jegina 07.05.16

Letos jsem se nechala zlákat a poprvé objednala rostlinky u Starkla. Reklamovala jsem ihned medvědí česnek a nezaslání hnojiva na květiny. Česnek i hnojivo mi obratem poslali. Nicméně to byla určitě moje poslední objednávka, malé rostlinky, jaké bych si určitě někde u zahradníka a ještě za takovou cenu nekoupila.Pro mě zbytečně vyhozené peníze :,( :,( :,(


Reagovat
buliznik 16.06.11

taky bych nedoporučovala,to co inzerují je krásné a potom vám pošlou takového chcípáčka,že byste plakali.Radši kupuji to co můžu vidět na vlastní oči! :think: :cry:


Reagovat
bombastic.1 17.06.11

Zahradnictví Kruh je v Jilemnici a rostliny jsou vypěstovány v podhůří jsou odolnější.Růže nakupuji v Sobotce pod Humprechtem.Má skvělé ceny i výběr.Teť vybíráte a objednáváte a na podzim posílá.Dobrý.U­dělejte si výlet :potlesk:


Reagovat
Lenka.Šmídová 25.08.11

Narazila jsem na tuhle stránku Zahradnictví Starkl – tam se o zkušenostech s nimi rozepsalo vícero lidí :-)


Reagovat
midla 26.08.11

U Chládka ve Střešovicích jsme koupili angrešt. výslovně psali odolný proti americkému padlí. už mi zašel a můžete hádat na co. Když potřebuju postřiky nebo urychlovač kopstování, zaručeně tam mají to nejdražší. Mám lepší zkušenost s malým zahradnictvím Krulichovi v Břevnově – na sazenice. www.zahradnictvikrulichovi.cz/


Reagovat
papavlinka33 02.09.11

Moje babicka, objednava od Starkla uz spoustu let a je spokojena.


Reagovat
brasica 30.04.12

Zdravím má někdo zkušenost s tímto zahradnictvím? http://eshop.nejlevnejsizahradnik.cz/ Děkuji az info


Reagovat
Alihna 01.05.12

Ahoj mě dorazilo zboží od Starkla prvně minulý týden, všechno bylo pěkně zabalené, ale řekla bych, že zboží je srovnatelné s jakýmkoliv zahradnictvím­.Objednávala jsem balkonové kytky a jahody, kytky krom 2 sadiček petunií asi přežijí, jahody se chytly všechny. Takže zkušenost veskrze pozitivní i když na druhou stranu v jakémkoliv zahradnictví si můžete vybrat kytky jaké chcete, tady musíte spoléhat na to co vám pošlou…


Reagovat
kyti5 01.05.12

Máš pravdu a cenově ale jsou dosti nesrovnatelní – když si zajdu u nás do zahradnictví vyberu si sama co se mi líbí a hlavně si nevyberu ty „mrzáčky“.. Prostě oni to umí nafotit a tím nalákat lidi. Už bych nic neobjednávala- ale to je jen můj názor – nechci aby se jím druzí řídili.


Reagovat
emilka12 01.05.12

V televizi říkali že mají obrázky upravené počítačem.Nikdy jsem si nic neobědnávám.Máme tu několik zahradnictví a vidím co kupuji. :mrgreen: :mrgreen: :D :D


Reagovat
Seal 02.05.12

Je to tak, i při detailnějším pohledu na obrázek je vidět úprava fotky – přidané množství ovoce, o barvách a velikosti nemluvě. Vloni jsem u nich na zkoušku objednala balkonovky a mix cibulovin. Ze sazenic to jedna nezvládla, cibuloviny vylezly všechny, ovšem těm na obrázku se nepodobaly ani vzdáleně :lol: V zahradnictví jsou rostliny za polovic a nekupujete zajíce v pytli. Jejich katalog si projdu s úsměvem a spíš pro inspiraci, ale nakupovat už chodím k zahradníkovi 8)


Reagovat
Alihna 11.05.12

Píši ještě dodatek ke Starklu, tak mě nepřežili dvě sazenice petunií a po nahlášení Starklu mi do týdne přišlo sazenic 6. Takže zase na druhou stranu reklamace má smysl…spokojenost! To by se mi v třeba v Obi vysmáli, že mi něco chcíplo:-)


Reagovat
Helena Helča 17.04.13

:D :mavam: Nakupuji u Starkla už hodně dlouho a ještě se mi nestalo že by mi zboží které se mi dostalo domů nějak poničené a nebo se nepřijalo ihned po reklamaci nevyměnili. Proto si myslím než jim spílat, je lépe uplatnit reklamaci a věřím že vám určitě vyjdou vstříc jako mně…


Reagovat
kyti5 17.04.13

Už si nic neobjednávám – párkrát jsem nebyla spokojená, sice většinou reagovali že mi poslali poukaz na slevu z dalšího nákupu nyní už kupuji jen v centrech a zahradnictvích to co vidím


Reagovat
never no 31.07.13

Koupila jsem na jaře několik rostlin i balkónovky. Vše bylo zasláno tak, že rostliny cestovaly až 4 dny poštou a byly ve značně zbědovaném stavu. Samozřejmě, že vždy po reklamaci odešlou novou rostlinu, ale to právě svědčí o tom, že nezasílají kvalitní zboží. Například jsem objednala tři barvy černooká zuzana (několik rostlin). Kvete pouze jedna-žlutá, zaplatila jsem zbytečně předražené sazenice, které jsem potřebovala vždy v páru. Ovšem nebylo možné docílit i po reklamaci, aby poslali vždy obě stejné rostliny ve stejné kvalitě. Jedna byla v pořádku, ale druhá byla už vzrůstem jiná a viditelně v horší kondici. Určitě bych u Starkla nikdy nic neobjednala!!!


Reagovat
Marie Kubova 26.01.14

Asi před dvěma roky jsem si od vás objednala hořcový stromek.Ale velice špatně mi roste. Můžete mi poradit jek jej mám pěstovat. Nikde jsem žáDěkujidný návod nenašla. Děkuji.


Reagovat
brasica 14.03.14

Zdravím, že se na ně nevykašlete. Kupuju několik let zde – http://eshop.nejlevnejsizahradnik.cz/ Dobře zabaleno, balík dojde druhý den po odeslání. Keře mají za 17Kč a výběr z možná 300 druhů trvalek, keřů, jehličnanů, travin a bůhví ještě čeho. Doporučuju :dance:


Reagovat
olgas 02.04.14

Mě přišel balíček před pár dny, a teda byla jsem příjemně překvapená, jak dobře byly rostliny zabaleny a jak dobře vypadaly, tak snad tak dojde i ta druhá část objednávky.


Reagovat
Irena Hurt 20.04.14

Letos jsem objednávala u STARKLA poprvé a naposled. Přišli mi malí chcípáčci. Myslím, že jich ještě tak polovina skončí vyhozená. Stromek v kontejneru je chcípáček v mini květináčku vytažený z půdy a zasypaný trochou zeminy – kořeny se tam celé nevešly a ještě koukaly ven. Měla jsem sto chutí to nafotit a vyreklamovat… :-( O to víc mě to mrzelo, protože jsem objednávala nejen pro sebe. Takže určitě nedoporučuji!


Reagovat
Re: Irena Hurt | kyti5 20.04.14

Klidně reklamujte a neotálejte i bez nafocení – taky jsem to před časem udělala


Reagovat
olgas 25.04.14

Tak dnes nám došla druhá zásilka od Starkla, balík jako hrom plný letniček. A co můžu říct, u prvního jsme byli spokojeni, ale ty letničky teda děs a hrůza. Já si tady dělám hlavu, že mám surfinky ze semínek maličké, ale ty crazytunie co Starkl poslal nejsou některé o moc větší. :cert: :cert: :cert: Jako paní co má zahradnicitví v sousední dědině by si nikdy nevodlila takhle malé kytky ani prodávat, hlavně že píšou silné a vitální rostiny. :evil: :evil: Některé kytky z balíku jsou docela k. o. Takže příští rok už asi žádné kytky objednávat NEBUDU a koupím si je prostě v místě u zahradníků (je jich tady dost, možná nemají takové novinky jak Starkl, ale alespoň nabízejí krásné rostliny a ne chcípliny).


Reagovat
Re: olgas | kyti5 25.04.14

Olinko- reklamujte to… stačí napsat mejl, že nejste spokojená – uvidíte… :lol: :lol: :lol: :lol:


Reagovat
Re: kyti5 | olgas 25.04.14

[citace] @kyti5 píše: Olinko- reklamujte to… stačí napsat mejl, že nejste spokojená – uvidíte… :lol: :lol: :lol: :lol: [/citace] no já tam dneska volala a paní říkala, že mám počkat do pondělka, že se vzchopí. :nevim: :nevim: Ale já si to teda nemyslím. nejspíš se jí dneska už nechtělo nic řešit a dělat.


Reagovat
Re: olgas | Irena Hurt 28.04.14

Takže 20.4. jsem psala, že nejsem nespokojená s kvalitou zaslaných květin. Pokusila jsem se ty chcípáčky „zachránit“. Dnes jsem ovšem již naštvaná :cert:.Nepodařilo se :(. Vše, kromě pár jedinců a begónií ( hlízy – to se teprve uvidí) nepřežilo. A 1300,– CZK v p…!!! Když si pomyslím co jsem za ty peníze mohla mít v místním zahradnictví. Pokusím se ještě o reklamaci. Uvidíme. :nevim:


Reagovat
Re: Irena Hurt | kyti5 28.04.14

Určitě dej vědět jak jsi dopadla při reklamaci…není nad to když si člověk vybere v zahradnictví sám-oni ty katalogy uměj tak nafotit a pak pošlou mrzáky – hamba jim…


Reagovat
Re: Irena Hurt | olgas 28.04.14

[citace] @Irena Hurt píše: Takže 20.4. jsem psala, že nejsem nespokojená s kvalitou zaslaných květin. Pokusila jsem se ty chcípáčky „zachránit“. Dnes jsem ovšem již naštvaná :cert:.Nepodařilo se :(. Vše, kromě pár jedinců a begónií ( hlízy – to se teprve uvidí) nepřežilo. A 1300,– CZK v p…!!! Když si pomyslím co jsem za ty peníze mohla mít v místním zahradnictví. Pokusím se ještě o reklamaci. Uvidíme. :nevim: [/citace] já dostala taky chcípáčky, te´d jsem tam volala a posílají nové. jako to co poslali v první várce mělo na sobě plíseň, což asi nezachráním, reklamovala jsem telefonicky tak polovinu rostlin, paní posílá znovu, tak jsem zvědavá co dojde. Ale jinak si teda taky říkám, proč já koza se nechala zlákat katalogem, když jsou tady všude zahradnictví (konec konců i v supermarkteru člověk koupí kvalitnější rostliny) :zed: :zed: :zed: :zed:


Reagovat
Re: olgas | pucek 28.04.14

Menším soukromým zahradnictvím. Zkusila jsem to už loni, zklamaná jsem nebyla. Letos jsem zkusila jiné dvě zahradnictví a zase jsem spokojená. Někde ani neúčtují balné, nebo mají jednotné poštovné pro různě velké balíky. Rostlinky jsou úměrné k ceně. Starkl má předražené, už u něj neobjednám.


Reagovat
Re: olgas | Irena Hurt 29.04.14

Reklamace do Starkla napsaná. Odezva okamžitá – během pár minut 8o Zašlou prý náhradní rostliny za ty uhynulé :palec:. Tak doufám, že bude vše o. k. Určitě dám vědět.


Reagovat
Re: olgas | dejky 24.04.16

Hlavně nenakupujte v zahradnictví Tichá u Konvičků. Nenechte se nalákat jako já na hezké fotky na webu a pak se divit co vám přijde. Jsou to podvodníci, stěžuje si mnoho lidí. Stačí prohledat recenze. S reklamací neuspějete, ještě se vám vysmějí.


Reagovat
sava2 28.04.14

Nemáte někdo zkušenosti se zahradnictvím Lebiš? Objednala jsem si na začátku dubna a pořád mi nic nepřišlo? Děkuji za odpověď


Reagovat
Re: sava2 | kyti5 28.04.14

Já si od nich objedna 1.4 a stále čekám měli uvedeno do 20 pracovních dnů, ale už mám 100 chutí stornovat a napsat jim, aby si to nechali – čekám ještě zítra a píši mejl


Reagovat
Re: kyti5 | sava2 28.04.14

Já jsem tam dnes několikrát volala a pokaždé mi telefon někdo vypnul.Na stránkách mají informaci, že balkonovky a bilinky již nejsou. Chtěla jsem se pouze informovat zda má objednávka je vyřízena, nebo ne. Abych se mohla zařídit podle toho a nečekala do konce května. Posílala jsem i email, na který rovněž nikdo nereagoval.Jsem celkem rozladěná, nerada bych utratila další stovky někde jinde. :nevim:


Reagovat
Re: sava2 | kyti5 28.04.14

Zkusím tam tedy hned napsat a dám vědět


Reagovat
Re: kyti5 | sava2 28.04.14

Nedalo mi to a napsala jsem jim email. Dostalo se mi odpovědi, že mou objednavku budou expedovat v pondělí, tak jsem ráda, že budu moci začít příští týden sazet. Doufám, že i vaše bude co nejdříve odeslána. Ještě jednou děkuji za reakci na můj dotaz.


Reagovat
Re: sava2 | kyti5 28.04.14

Taky jsem jim poslala před chvílí mejl, jsem zvědavá co odpoví


Reagovat
sava2 28.04.14

Ok, budu ráda za informaci. Zítra zkusím ještě zavolat a dám také vědět.


Reagovat
olgas 28.04.14

Tak vidím, že nejen Starkl není nic extra, ale i ten Lebiš. Chjo. Dejte pak vědět, co jste si objednaly a v jakém stavu vám to došlo. Mě posílá Starkl nové rostlinky, tak jsem zvědavá a tajně doufám, že budou v mnohem lepším stavu, než ty první co měly plíseň.


Reagovat
Re: olgas | sava2 28.04.14

Já jsem si objednela bílou bakopu a lilek jasmínokvětý plus zeminu a hnojivo. Mám balkon na J, JZ a po přečtení mnoha a mnoha dizkuzí jsem zvědavá zda lilek odolá větru a dešti. Kolegyně se letos odhodlala a objednala si poprve od Starkla, když jsem viděla co jí přišlo, nestačily jsme se obě divit. Slabé a ubohé rostlinky, sice celkem slušně zabalené, ale jinak nic moc. Říkala, že příští rok tam opět raději pojede. Tak jsem zvědavá já, jak budou vypadat ty mé od Lebiše, doufám že mnohem lépe než moji kolegyně.


Reagovat
Re: sava2 | muškatek 28.04.14

Já si objednávala od Lebiše několikrát a plná spokojenost.


Reagovat
Re: muškatek | kyti5 29.04.14

Tak na můj včerejší mejl vůbec nereagovali – napsala jsem jim tedy, že z ruším objednávku – :cert: :cert: :cert: :cert: nemohu přeci čekat do nekonečna a ještě k tomu nevím zda květiny přijdou, když už je mají na webu vyprodané – nelíbí se mi to jednání. Už nikdy si nic neobjednám odnikud. Jsem naprosto vyléčená


Reagovat
olgas 29.04.14

@kyti5 to je hrozný to jejich chování, v dnešní době, kdy lidi šetří na čem se dá, si nechají jen tak utéct zákazníky. Ale já jsem taky teda už vyléčená, už nebudu objednávat nikdy nic, Starkl mi sice dnes posílá nové rosliny, tak uvidím zítra co dojde. Jako je dobrý, že posílají nové snad (snad dokonce, když je španá jedna, posílají pak celý pack 3ks).


Reagovat
Re: olgas | kyti5 29.04.14

Tak a´t jsi aspoň spokojená s tím co přijde :mavam: :mavam: :mavam: :mavam:


Reagovat
Re: kyti5 | sava2 29.04.14

Je to divné, že nereagovali na váš email, mě včere odepsali během chvíle. Ale příští rok si raději zajedu do Litomyšle do zahradnictví, budu to mít hned a nebudu se strachovat zda zboží přijde a v jakém stavu.


Reagovat
olgas 30.04.14

Tak dnes došel balíče od Starkla s náhradními květinami a zatím teda vypadají dobře. Akorát jedna lobelka je taková vytažená, ale jinak jsou rostliny větši a silnější než v původní zásilce. :)


Reagovat
Re: olgas | kyti5 30.04.14

Tak aspoň ty jsi spokojená :mavam: :mavam: :mavam: :mavam: :mavam:


Reagovat
Re: kyti5 | sava2 06.05.14

Tak mi dnes přisly objednané kytky od Lebiše. Nestačím se divit, stonky místy černé a zlámané, barva listů žlutozelená. Jsem opravdu naštvaná a pro příště vyléčená. Již nikdy více :cert: :cert:. Příště si raději zajedu do zahradnictví.


Reagovat
Re: sava2 | kyti5 06.05.14

Sava2 reklamujte – oni si myslí, že si tohle mohou dovolit, že jim budeme dávat takové peníze za chcíplotiny – nenechte si to líbit…tak to jsem ráda že jsem po dlouhém čekání zásilku zrušila – mám nakoupeno u nás v květinářství a jsem moc spokojená – už nikdy se nikým nenechám nalákat


Reagovat
Re: kyti5 | sava2 06.05.14

Pokusim se, ale nevím zda uspěji, mají psáno, že balkonovky jsou vyprodány. Jsem opravdu naštvaná :twisted: :twisted:


Reagovat
Re: sava2 | kyti5 06.05.14

Nevadí nechte si vrátit peníze – nafoťte to hned a pošlete jim email a napište, že jiné zboží nechcete, že jste ztratila důvěru u nich nakupovat.


Reagovat
Re: kyti5 | sava2 06.05.14

Tak jsem jim poslala reklamační email, jsem zvědavá jak se zachovají. Jak se říká" chybama se člověk učí".


Reagovat
Re: sava2 | kyti5 06.05.14

Držím pěsti :mavam: :mavam: :mavam:


Reagovat
Re: kyti5 | sava2 06.05.14

Ozvu se, jak jsem pořídila. :mavam:


Reagovat
Irena Hurt 07.05.14

Tak včera mi přišly vyreklamované kytky od Starkla. Opět se žádné nadšené „ách“ nekonalo…Snad přežijí a ještě udělají parádu :kytka: Příště nakupuji jedině v zahradnictví. Již žádnýho zajíce v pytli! Tak ať nám rostou :mavam:


Reagovat
Re: Irena Hurt | olgas 07.05.14

[citace] @Irena Hurt píše: Tak včera mi přišly vyreklamované kytky od Starkla. Opět se žádné nadšené „ách“ nekonalo…Snad přežijí a ještě udělají parádu :kytka: Příště nakupuji jedině v zahradnictví. Již žádnýho zajíce v pytli! Tak ať nám rostou :mavam: [/citace] no jako fakt není nad osobní nákup přímo v zahradnictví, člověk vidí co kupuje. Příští rok si už nechám přerazit ruce, jestli si objednám něco přes net.


Reagovat
sava2 10.05.14

Tak dnes mi konecně přišel email od Lebiše, že mi posílají peníze za balkonovky, které jsem reklamovala. Tak ať nám všem krásně rostou. :mavam: :mavam: :mavam:


Reagovat
Re: sava2 | kyti5 10.05.14

Tak to je super zpráva :mavam: :mavam: :mavam: :mavam:


Reagovat
olgas 11.05.14

Tak alespoň, že vám vrátili peníze, když už nic.


Reagovat
zen21 05.11.14

Letošné růže tragédie!!! Zabalené sice krásně, nicméně to že to před cestou orosili v sáčku už jim to vysušené stonky definitivně nezachránilo! Taková růže už po zasazení jen schnije… Ze suchého stonku a zachlých kořenů asi těžko něco vyraší… To v jakém byly stavu svědčí o dlouhodobém skladování v zásilkovém obale a mimo vlhkost… Zasílání tak, že balík čeká přes víkend a neupozorní odběratele předem ani e-mailem, děs běs!!!


Reagovat
olgas 05.11.14

Já jsem po létě se Starklem skončila, sice rostliny znovu po reklamaci došly a mnohem větší, ale to co vypadalo, že je životaschopné moc života schopné nakonec nebylo. Ještě žádný rok se mi toto nestalo, že by truhlíky vypadaly tak bídně jak letos. :,(


Reagovat
zen21 30.11.14

Na e-mail jak mám reklamovat mi Starkl vůbec neodpověděl!!! Mají to to na háku. Když jsem volala, tak byla na mne nějaká paní odtamtud ještě protivná, jako že špatná jsem já a oni dokonalí… Asi jsem ty růže zapomněla zalívat v jejich skladu já nebo co… A skaldovala několik týdnů bez hlíny… Oni to skladují dlouho v balech zabalených jen dřevitou vlhkou vlnou, když to zaschne, zaschnou i stonky, pak to nějaký zaměstnanec zvhlčí, aby si kryl záda, stonky jsou už ale chcíplé… Nakonec jsem byla velkorysá a u 2 polochcíplých růží jsem se pokusila jim dát šanci ještě do jara. 2 zplesnivěly rychlostí svěla. Co by také člověk chtěl, když zasadí mrtvou rostlinu…Poslala jsem je tedy zpět a zatím opět žádná reakce. Mohou být rádi, že jsem neposlala zpět všechny a hned… Baleno sice krásně, ale kvalita servisu nedostatečná. Ostatní rostliny byly vpořádku, to bych jim křivdila.. Raději bych zákazníkovi napsala, že pozdě růže nebudu posílat, než abych poslala vyčerpané ležáky se svrklými stonky a oschlými kořeny…


Reagovat
zen21 11.02.15

No tak Starkl mi neposlal celou částku za vrácené růže, ale jen část. A to nepočítám poštovné… Podle čeho usoudili, že mi pošlou méně kdoví:-(


Reagovat
Dana958 29.09.16

Z obou zahradnictvi jsem nakoupila a uz to nikdy nechci opakovat… Rostliny byly v prtavych kvetinaccich a rozhodne neodpovidaly cene, za kterou byly nabizeny. V prispevku z 25.4.2016 tady nekdo pise ze je na kazdem jestli si rostlinu zakoupi nebo ne… To by byla pravda pokud by zakaznik vedel ze mu napriklad misto sazenice 30cm vysoke boruvky dojde jeden 15cm vysoky klacik v malem kvetinaci, protoze je o boruvky velky zajem. A pak taky ze cena zbozi zalezi na narocnosti pestovani a velikosti kvetinace :-D :think: Z vlastni zkusenosti muzu doporucit florapack. Komunikuji, maji skvely vyber rostlin, kvetinacu i potreb a zadne prikraslene fotky- vzdy vite co koupite. A zbozi zabalili jako porcelan :potlesk: :srdce:


Reagovat
Re: Dana958 | Kate1984 29.09.16

Já tam chci nakoupit borůvky :nevim:


Reagovat
Dana958 29.09.16

@Kate1984 u starla?? je to každého věc ale já si myslím že za ty ceny mají rostliny prostě podměrečné. Zkuste se podivat na stranky florapack, nebudete litovat ;) mít víc peněz tak si koupím všechno co tam mají :dance:


Reagovat
kersko 14.11.16

Před lety jsem si objednala u Starkla dvě borůvky. Nedožily ani podzimu. Objednala jsem si cibuloviny kytiček, nevzešla jediná. Dokonce jsem vrátila ovocný stromek, protože po objednání mi nebyl doručen ani do poloviny května. Chodí mi od nich katalog a já si vždy vyberu to, co se mi líbí, zadám do vyhledávače a ejhle, najdu vždy levnější. Pokud chcete jen kytičky, tak super jsou levné rostliny. A myslím, že pokud se nechystáme brzy zemřít, tak je lepší si objednat jinde, levněji a třeba i menší stromek, s jistotou, že přežije rok. Stárkovští a Bekrovští nebrat!!!


Reagovat
Re: kersko | Lucka spokojená 16.01.17

Od Starkla jsem si vloni poprvé objednala kytky na základě doporučení mé mamky a švagrové. Balkónovky (12 ks) došly dobře zabalené, v dobrém stavu, chytly se všechny a celé léto mi dělaly radost. Sice byly maličké, ale v dobré kondici. Po pohnojení se krásně rozrostly. Švagrová si nikdy na nic nestěžovala. Mamce se jednou nechytl nějaký stromek, ale obratem jí poslali nový. Takže letos objednávám u Starkla znovu, za mě spokojenost. :mavam:


Reagovat
Barbora.vo. 04.05.17

Dobrý den, babicka(která žije zahradou a celý život o ní pečuje) se nechala zlákat krásnými fotkami. v katalogu..ob­jednala a to co přišlo..byla naprostá hrůza. Hortenzie od starkla za 145kč takový malý chcípáček. Tak jí to nedalo a zajela v ten samý den zajela do místního zahradnictví a koupila tam krásnou velkou Hortenzii za 135kč. + keřík moruše jen ošklivý hnusný klacek. :nevim: U stárkla už Nikdy!!!


Reagovat
Re: Barbora.vo. | starkl - reklamace 04.05.17

[citace] @Barbora.vo. píše: Dobrý den, babicka(která žije zahradou a celý život o ní pečuje) se nechala zlákat krásnými fotkami. v katalogu..ob­jednala a to co přišlo..byla naprostá hrůza. Hortenzie od starkla za 145kč takový malý chcípáček. Tak jí to nedalo a zajela v ten samý den zajela do místního zahradnictví a koupila tam krásnou velkou Hortenzii za 135kč. + keřík moruše jen ošklivý hnusný klacek. :nevim: U stárkla už Nikdy!!! [/citace] Dobrý den. Ohledně této vzniklé situace se s Vámi dnes již naše zákaznické centrum spojí a věříme, že bude možné vyřešit vše tak, aby Vaše babička nebylavzniklou situací nijak poškozena. Omlouváme se za vzniklé komplikace.


Reagovat
Jarmia 04.05.17

Objednali jsme si od Starkla ovocný stromek, dorazil totálně suchý. Po reklamaci poslali tedy stromek nový, ale ouha, vypadal jak proutek na pomlázku a suchý byl tak, že se z něj loupala kůra. Od takových obchodníků dále, nic od nich nekupujte!!!


Reagovat
Re: Jarmia | starkl - reklamace 04.05.17

[citace] @Jarmia píše: Objednali jsme si od Starkla ovocný stromek, dorazil totálně suchý. Po reklamaci poslali tedy stromek nový, ale ouha, vypadal jak proutek na pomlázku a suchý byl tak, že se z něj loupala kůra. Od takových obchodníků dále, nic od nich nekupujte!!! [/citace] Dobrý den, Velice se omlouváme, pokud ani opakovaná zásilka stromku ve stádiu vegetačního klidu neprojevila po 4–6 týdnech od výsadby nástup do vegetace a samozřejmě budeme reklamaci řešit alternativním způsobem, tak yb Vás vzniklá situace nijak jako zákazníka nepoškodila. Ozvěte se nám, prosím, na adresu internet@starkl.com, abychom mohli celousituaci vyřešit. Jeeště jednou se Vám velice omlouváme za vzniklé nepříjemnosti s opakovaným neujmutím dřeviny.


Reagovat
Anonymni 23.08.17

Dobrý den, Nechali jsme se zlákat novinkou – Nákup vzrostlých stromů, kdy Starkl garantuje bezpečný nákup a záruku na ujmutí stromu. Koupili jsme tři vzrostlé stromy, dvě 5m borovice a 4m cedr. Cena téměř 100 tis+ 12 tis doprava + 6 tis jeřáb + 3 tis zemina k výsadbě. Výsledek ? Ujmul se pouze cedr. Obě borovice po půl roce od výsadby uschly i přes naší maximální péči. A reakce Starkla ? Málo jste zalévali, vaše chyba. Nekupovat !!!


Reagovat
Server Error

Server Error

We're sorry! The server encountered an internal error and was unable to complete your request. Please try again later.

error 500