Diskuze

Pokojové rostliny

Zlomená Dracéna

Lamiia 16.07.12

Ahoj zahradníčci a zahradnice.. jsem začátečník v tomto oboru, zaujalo mě pěstování kytiček a mám vždy ohromnou radost z každého nového lístku… Dnes se mojim dcerkám podařilo zlomit mi Dracénu, je asi 25 cm vysoká (teda byla)… máte nějaké rady jak ji zachránit, případně co dál, jestli ten ulomený vršek vyžene kořínky.. co pro to udělat.. jak postupovat. Předem velký dík všem ;)

Reagovat
Re: Lamiia | pckop 16.07.12

Ulomený vršek se dá zakořenit. Ránu ošetřit růstovým stimulátorem, zapíchnout do menšího květináče a udržovat vyšší teplotu a vlhkost. Spodní část ulomené dracény by měla obrazit. Zlomy samozřejmě zarovnat nožem.

Reagovat
Anonymni 06.03.20

dvě odnože na kmínku se silně ohýbají co s tím?

Reagovat
Anonymni 20.05.21

Three are usually cheap Ralph Lauren available for sale each and every time you wish to buy. Zonnepanelen Gilze en Rijen

Reagovat
Anonymni 20.05.21

I think it could be more general if you get a football sports activity Zonnepanelen plaatsen

Reagovat
Anonymni 20.05.21

I definitely enjoying every little bit of it and I have you bookmarked to check out new stuff you post. Zonnepanelen installateur Noord-Brabant

Reagovat
Anonymni 20.05.21

The worst part of it was that the software only worked intermittently and the data was not accurate. You obviously canot confront anyone about what you have discovered if the information is not right. Airconditionin­g 2021

Reagovat
Anonymni 19.08.21

Dá se to zakořenit, ale dracéna je jednoduchá na vypěstování, takže to budeme mít pomalu snažší, když koupíte nebo seženete novou a znovu vypěstujete. My máme malý interiér a dracénu nám před dvěma lety svrhl na sebe kocour, tak to znám, jak to zabolí. Zvlášť, když se s tím člověk dva roky patlá, chrání si ji a pečuje o ní. Ale jsou to jenom kytky. :)

Reagovat