Diskuze

Škůdci

Kočky - jak na výkaly?


Kacica 22.02.10

Ahoj, za tři týdny se máme stěhovat do nového domu a zjistila jsem, že sousedka má 11 :-o koček a že naše zahrada vypadá jako jejich záchod. Poradíte mi, jak se toho zbavit? Existuje třeba něco, co jim nevoní, nějaké rostliny? Bohužel nový plot nehrozí a navíc jsou tam 2 stromy, po kterých můžou pohodlně přelézt k nám :-( Díky Katka


Reagovat
Re: Kacica | Ramgad 01.08.12

Mám vyzkoušený od Kemy gardenclean. Je to kilovka písku, přírodní a mám ho všude v pískovišti, na trávě, na chodnících. Není vidět a nevadí déšť. prodává ho baustone. :mavam:


Reagovat
Re: Kacica | Ramgad 13.08.12

Mám zkušenost s Gardenclean. Super na něm je, že je přírodní, nevadí trávě chodníku, záhonkům ani pískovišti pro děti. Nejen že pomůže proti kočkám a psům, ale zmizeli i hovínka od kun. Je to písek, který je účinný přez dva měsíce a oni tam vážně nekálejí. Koupila jsem ho u firmy Baustone z Pardubic. Dala jsem za něj kolem 300kč. :potlesk:


Reagovat
Re: Kacica | f haskas 15.10.16

Kočky likvidovat!!!


Reagovat
Re: Kacica | Užnevím 26.06.17

Dobrý den, mám problém. Pořídila jsem kočce a kocourovi nový wc s boudičkou, Kocour do něj chodí, kočka čůrá na jiných místech, než má. I když jsou odstraněny dvířka do wc. Pořídila jsem tento wc, protože máme asi čunče psa a z nekrytého wc vynášel občas výkaly ven. Děkuji za radu.


Reagovat
Re: Kacica | Anonymni 10.02.22

Souseda kočka mi kadí a rozhrabává zahradu všude. Je to chuťovka to po ní uklízet. Soused mi řekl ať si koupím plašič na kočky a víc to neřešil. Proč, mám kvůli cizí kočce utrácet za plašič. Semínka rozhrabává a cibulky květin. Ale hlavně mějte vy kočičkáři vždy starost aby jim nikdo neublížil. Nejhorší jsou fakt po ní zbýrat ty hovna fuj. Je to fakt hnus


Reagovat
Re: Anonymni | Anonymni 19.07.22

souhlasím s Vámi, zkoušeli jsme toho hodně, ale hov… jsou pořád všude, v záhonku, v trávě… už mám těch smradlavých koček plné zuby. Nevím, co by pomohlo, máme plašič do zásuvky, zkoušela jsem pomerančovou kůru, bylinky, pepř, savo a bůhví co ještě. Marný boj.


Reagovat
rhiannon 22.02.10

Kaci – on by ani nový plot nezabral.. :wink: opravdu nevím, jestli něco takového je, aby to zabralo na celou zahradu :nevim: prodává se nějaká síť, ale ta je jen místní – tedy na pískoviště, záhon, apod.

Jinak u nás měl soused taky hodně koček, ale nějak jsem nezaregistrovala, že by chodily extra k nám na zahradu :nevim:


Reagovat
chuanitka 22.02.10

Já mám kočky ráda, ale tohle je moc :zed: Napadá mě jedině pes :nevim: Plot by nepomohl ani náhodou.


Reagovat
jizvíková 22.02.10

Nemas sanci, jsem milovnik kocek a muzu ti rict, jestli k vam budou chtit chodit, tak proste budou… Pes taky moc nezabira, on na strom nevyleze :lol: nevyhazuj penize za odpuzovace kocek, nefunguji, proste je to na tech kockach, ty nic nezmuzes


Reagovat
beckie 22.02.10

Pes. Nebo od přítele máma to řešila tak, že po nich stříkala hadicí, když přišly na zahradu a ony se to odnaučily, ale to chce být ve střehu a hlídat. Velkej pes k domu je nejspolehlivější rešení…to by se rychle odnaučily.


Reagovat
Kacica 22.02.10

To jste me teda nepotesily :-( A neexistuje aspon neco, aby tam nekadily? Nebo jim mam naopak treba v rohu nachystat neco jako zachod? Diky Katka


Reagovat
chuanitka 22.02.10

[citace] jizvíková píše: … Pes taky moc nezabira, on na strom nevyleze :lol: [/citace] Měla bys vidět sousedovic vlčáka, to se kočky krčí i přes dva ploty, když ho vidí. A k němu na zahradu by v životě nevlezly :wink:


Reagovat
mumisek 22.02.10

Náš kocour se bál sousedovic vzteklýho jezevčíka, tak k nim do zahrady moc nelezl, ale jinak vlezl do zahrady všem ostatním. Našla jsem tu sprey, který odpuzuje http://www.nasi-mazlicci.cz/index.php?… nevím, zkušenosti s tím ale nemáme.


Reagovat
eeevaaa 22.02.10

a nemůžeš se domluvit spíš se sousedkou aby ONA nachystala záchod? kočky jsou čistotný a když budou videt že maj někde v koutu připravenej píšeček kterej se navíc vyměnuje, budou preferovat ten… my měli kočky- vesnice- běhaly venku, ale čůrat i na velkou chodily domu ptž tam měli připravený kočičí wc- takovou boudičku, byly tam schovaný a měli to tam vždycky čistoučký, tak se jim to líbilo víc než někde na záhoně… a nikdo jsme je to neučili, jen jednou ukázali že tady je píseček a venku nikdy nikde nic :palec:


Reagovat
Kacica 22.02.10

no prave se sousedkou to asi nepujde :-( ona uz tam s nima zije delsi dobu a kdyz to neudelala doted… no uvidime


Reagovat
mikitaa 22.02.10

ja bych to videla taky leda na psa…kocky jak jsou nekde nauceny tak nic nepomuze…myslim ze ani pisecek v rohu.. :nevim:


Reagovat
rhiannon 22.02.10

Je fakt, že pes mě nenapadl…a přitom od té doby, co máme psy, tak tu kočka není vidět – maximálně vyjímečně, když se pes vyhřívá na druhé straně baráku :lol:

Podotýkám, že jsem jinak taky milovník koček – naše kočka dělá na psy dlouhý nos, je s nima srostlá :wink:


Reagovat
Lenkae 22.02.10

Máme ten samý problém. Stahují se sem všechny sousedovic kočky a samozřejmě tady kadí. Navíc se ještě nekontrolovatelně množí. :cert:


Reagovat
beckie 22.02.10

a ten psík, to není řešení? I když je fakt že pes může mít flegmatickou povahu a budeš mít jen o starost víc a s čičinama nepomůže. Já doma měla kočky dvě, ale jak píšu, doma. S tím jak odnaučit cizí venkovní kočky chodit na zahradu, to nevím. :nevim: :nevim: A co ta hadice s vodou?


Reagovat
Saxana22 22.02.10

Tak mě taky napadl leda pes. A ještě se chci zeptat, je se sousedy rozumná řeč?


Reagovat
macík 22.02.10

Pes sice pomůže, stačí nějaké to malé vzteklé plemeno – nejlépe knírač. Ale pokud psa nechceš, tak můžu poradit vyhradit část zahrady, tam porýt hlínu, přidat písek a menší kamínky a všude jinde mít jen trávu. Ony kočky strašně rády hrabou při konání potřeby – je to z toho důvodu,že jejich výkaly více smrdí a oni chtějí pach zamaskovat před nepřáteli. Mám to odzkoušené, vozíme v létě každý den na zahrádku naše tři kočky a taťku šel šlak trefit, že mu s..rou do záhonků. Co jsme udělali tento venkovní záchodek, dali pokoj. U toho psa bych měla i strach, že některou ze starších koček poškube a není to zrovna nejhezčí zážitek vidět polomrtvou kočku a nemět jí jak rychle pomoci. :poblion: Je to smutné, že má paní sousedka tolik koček, je vidět, že se o ně nestará. A ty s tím budš mít starosti. Kdyby měla 2,nebo 3 kočky, navíc vykastrované, nebyl by to až takový problém. Ale 11? To abys ten záchodek čistila minimálně 1× týdně. Já bych to viděla na stížnost na městkém úřadě, nebo aspoň se tam zajít poradit.


Reagovat
Rendy.Kate 22.02.10

Holky mají pravdu, kočky se dají špatně odnaučit…ale co já vím, tak chodí na místa, kde mohou hrabat, takže když budeš mít trávu bez záhonků a bez pískoviště (ale to lze přikrýt plachtou) a nebo beton a dlaždice, tak tam chodit nebudou. A nebo opravdu psa…a takového, které nemá rád kočky! Náše fenka RTW je má doma a stejně je prohání seč ji síly stačí, takže u nás na zahradě jsou pouze kočky naše a ještě k tomu jen na dobu než přeběhnou na pole…jinak se tam žádná jiná kočka nezdržuje…ona by jim neublížila, ale hrála by si a uňufala by je, ale to ta kočka neví :jazyk: a nebo pokud by to hraničilo a ty bys nervama nevydržela obrátila bych se na mšsto, že třeba máte alergii na kočičí výkaly a třeba by to vyřešili a sousedka by to musela nějak řešit! To ale je na dlouhé lokte, protože máme také sousedský problém a není to sranda a pokud není soused(ka) ochotná to řešit, tak to je jek boj s větrnýmy mlýny.Držím palečky…a nebo si pozvy občas nějakou kamarádku se psem na kávu a ty kočky to budou vědět, že se tam objevuje pes :mavam: zlom vaz.


Reagovat
Re: Rendy.Kate | kr.sadlo 20.06.15

Holky jsem taky stoho nestastna. Kocky mi taky kakaj pred barakem tak jsem skusila nacak savo, doufam ze si poradne cuchnou a pujdou na zachod nekam jinam :)


Reagovat
zulok 22.02.10

no..pes je ozaj najlepsia varianta..ale ked dakto enchce psa..a este treba dat pozor..ked si nahodou zozeniete psika..a bude to male steniatko..ono sa lahko s mackami skamaradi.. :roll: nasho psika , bol nauceni zit so sliepkami, morkami..ako ovciarsky pes..no, ale ucili sme ho odhanat potkany..ale ked sme v zahrade neboli, jedli so spolocnej misky..( to nam povedal sused a veru sme ho aj vymakli..ako si s potkanmi veselo naziva :lol: ) tak aby ste nedopadli tak..ze psik bude kamarat s mackami a mate po chlebe..ono ho potom treba fakt ucit stvat ho proti mackam uz odmalicka :think:


Reagovat
Veruš1 22.02.10

Ahojky, já to nečetla celé :oops: , ale tak namátkou a vidím rady typu pes…Jo, to je dobrý, ale ještě lepší je vlastní kocour, ten si do svého rajónu jen tak cizí kočku nepustí, můžeš ho i klidně vykastrovat (osobně doporučuju), zahrada bude vždy jeho rajón.


Reagovat
Re: Veruš1 | rmik 16.07.14

No nevim ctu tady prispevek ze co treba vlastni kocour,,,ale mame dospelou kocku zije na zahrade i prijde domu a nechali jsme si jejiho syna i ten je uz dnes dospely kocour jen je jeste mlady a tak pred starsimi kocoury utece i z vlastni zahrady…zkousim taky vsechno mozne treba to polivani vodou a stejne si ti kocouri rict nedaji a lezou za kockou tak se kamaradi se vsema sveho syna nechava zerou spolecne pijou ale obcas se ozene tapkou po nem a taky ho nepripusti nevim zda se to muze zmenit kdyz kocour je drobnejsi navic kdyz neuspel doma chodi za svou kockou jinam..ale me jde o to aby nepistil cizi kocoury na svou zahradu a to se jaksi nedari


Reagovat
Re: rmik | ivusha 64 22.07.14

Vím, že jsou příspěvky staré ale reaguji…máme spousty zvířat, včetně koček a psů, občas to byl masakr, ted máme jen líné kocoury a jednu vykastrovanou číču, takže už k nám cizinci moc nechodí, ovšem byla doba, kdy jich tu bylo na námluvách i pět najednou! Mám zvířata ráda, ale výkaly a značkování…,tak to je něco!!!Na zahradě raději pracuji v rukavicích, jelikož jsem do toho při pletí šáhla… a nebudu to rozebírat! Je pravdou. že naše kočky chodí z venku na záchod domů, takže bych radila někde dát písek a modlit se, aby to cizincům došlo, že je to pro ně! :potlesk:


Reagovat
Rendy.Kate 22.02.10

To je dobrý nápad…to mě nenapadlo :palec:


Reagovat
Mandarinka01 23.02.10

Tak my máme úplně stejný problém a už vážně nevím, co zkusit. My máme navíc problém s něčím kocourem, který nám značkuje barák, stříká nám na novou fasádu, na které je to vidět, o tom smradu ani nemluvím. Sousedovic kočky nám skáčou do oken, na fasádě jsou otisky tlapek, bahno, jsem z toho zoufalá. Zkoušela jsem snad všechno, pepř, chilli, ocet, savo, spreje, trvá to dál. Ve fázi největšího zoufalství jsem koupila i ultrazvukový plašič, nevím, jestli to pomůže… Psa máme, ten by je prohnal, ale pozemek před domem je obecní, neoplocený, takže tam si kočky dělají, co chtějí.


Reagovat
Rendy.Kate 23.02.10

Tak to tě lituju :cry: možná, že když se ti ji podaří jednou chytit, tak ji pořádně naplácej! Miluju kočky a vím, že je to pro ně přirozené, ale opravdu to otravuje život. Naše tři kočky jsou v pohodě a u cizí už to mám vyzkoušené. Dostala ode mě po tlamě (asi dvakrát) a už k nám pak nešla a stačilo aby mě viděla. Tím samozřejmě nechci podporovat násilí na zvířatech, jsem jejich milovník, ale čeho je moc toho je příliš a když je lidé neumí dát vykastrovat a pak se rozmnožjí nezřízeně, tak to už je o tom se bránit. Ale pozor, budou se bránit a škrábou…A ještě jedna informace. Od koček se dá chytit toxoplazmóza (u mladých se léčí antibiotiky, u starších se nechá a tělo si na ní vybuduje protilátky, ale není to nic příjemného. Je dokázané, že ženy potrácejí a starší lidé jsou unavení a vypadá to jako únavový sindrom) takže není radno si s tím zahrávat. Zkušenost v rodině. Budu držet palečky :palec:


Reagovat
Erian 23.02.10

Teda to je nezáviděníhodná situace… Pokud se paní sousedka o kočky nestará, zkusila bych na ní zavolat veterinární správu, nebo aspoň přes úřad zkusit útulek, který by čičinky odchytil, vykastroval a pak vrátil zpět, aby se aspoň nemnožily. Já s přítelem máme koček šest, bývalo jich osm, ale díky miminku jsme museli dvěma najít nový domov. Máme dům a zahradu, ale pravda, že naše kočky mimo zahradu nechodí, protože to jsou domácí mazlové, na zahradě jsou přes den, sluní se blbnou a nemají potřebu někde courat a zlobit… S tím psem – nevím, zda je to šťastné řešení. Pokud ho budete proti kočkám štvát a jemu se podaří nějakou třeba chytit a potrhat, bude problém. Buď zaplatít její léčbu a to jsou desetitisíce, nebo Vám ho můžou nechat utratit. Zažila jsem oba případy. Jednoho čokla jsem nechala utratit, v druhém případě páníček cáloval jak divej. Přiznám se teda že psi nemám ráda a obojí to byla chyba páníčků.


Reagovat
Rendy.Kate 23.02.10

Tak na to budu taky reagovat. Můj pes kočky pouze honí a chtěla by si hrát…kočke je rychlejší, takže tomu psovi uteče…a nikdy bych neplatila za to, že na mém pozemku můj pes napadl kočku…zrovna tak jako kdyby k nám přeletěla slepice a můj pes ji zakousl. Myslím, že máš štěstí, že jestli to bylo na pozemku psa a ten ti tu tvou kočku napadl, tak že ti jeho majitelé zaplatili a proboha, nechat utratit psa kvůli tomu, že nepadl kočku? Není to moc…to mi přijde jako když by kočka chytila myš a nechala bych jí za to utratit. Mám doma tři kočky a dva psi a žijeme v pohodě, sousedi mají kočky a psi a další sousedi taky a je pravda, že k nám sousedovic kočky nechodí a naše kočky nechodí k nim…a všichni žijí spokojeně 8-) myslím tedy když to shrnu, že bych nejprve promluvila s paní sousedkou, a pokud by se i tak nic nestalo, tak bych to zkusila jinak, ale nejprve cestou míru. Uvidíte a dejte vědět, jak jste dopadli. Budu držet palečky :mavam:


Reagovat
mumisek 27.02.10

Vlastní kocour je také dobrý nápad, ale občas se stane, že se s některou kočkou začne kamarádit a vodit si jí na zahrádku :mrgreen: Náš kocour nesnesl žádný jiný zvíře u sebe v rajonu (mimochodem,jeho rajon byly i sousedovic zahrady,nejen ta naše), ale našel si prostě kámoše, se kterým se venku procházel a ten směl i do jeho rajonu. Tím chci tedy říct, aby se neskamarádil se sousedovic bandou, případně, aby ho neterorizovali, když jich bude na něj víc :think:


Reagovat
speeny 06.10.10

Ahoj, tak jediná rada: pořiď si kocoura. Ten si bude bránit svoje území, i když u nás to zrovna moc nefunguje, kočky ze všech domů mají siesty kde se jim zrovna zachce :-) Ale je fakt, že chodí na „záchod“ pouze k sousedům, kteří kočky nemají rádi a vyhánějí je :-)


Reagovat
speeny 06.10.10

Mám hodně zkušeností s kočkama, a skutečně pomůže, když se jim dá kočičí záchod s pískem. Dnes jsou písky, které absorbují veškerý zápach,sice stojí kolem 200,– Kč, ale rozhodně se to vyplatí. Máme zahradu a kočky chodí pouze na písek, i když jsme je našli vyhozené v popelnici a jednu v lese… Nebyly zvyklé, stačilo jednou ukázat a bylo vyřešeno… Pokud by byl s kočkama velký problém, že jich má paní přemnoženo apod., stačí mi napsat na e-mail: speeny1@seznam.cz, moje mamka s kolegyněma založily útulek pro opuštěné kočky – je v Plzni a stačí zavolat, napsat nebo zavolat PČR a kočičky jsou odebrány, poté vykastrovány, odčerveny apod. a předány majitelům, kteří jsou kontrolováni…


Reagovat
Re: speeny | Marie Simonova 01.04.16

Mám stejný problém. Přeci se nebudu přizpůsobovat sousedům a jejich 7 kočkám a kupovat jim záchod! Přeci se nebudu na vlastní zahrádce bát sáhnout do záhonu? Nemůžu nic pěstovat, všechno je polámané a z některých hoven už lezou červi. Přeci si kvůli sousedům nevybetonuji zahrádku. Mně je jedno, že jich mají tolik, ale ať je mají doma! Jsem zoufalá. Už pomýšlím na něco radikálnějšího. S majitelkou není řeč. Psa máme, ale celý den venku není. Nic jiného nedělám, než kontroluji záhonky. Máme dvouletá dvojčátka, co si na kom vezmu, když onemocní? Poraďte!!


Reagovat
speeny 06.10.10

Samozřejmě, pokud jsou kočky a kocouři vykastrováni, tak si rozumí :-)ú I k nám chodí kočky sousedů na jídlo a naše zase k nim ochutnat :-) je to pouze o toleranci mezi sousedy a o lásce k zvířatům… Jak se říká: Kdo nemá rád zvířata, nemá rád lidi… Rozhodně zakoupením WC pro kočky a zakoupením kvalitního písku, který stačí měnit pro 2 kočky pouze 1× měsíčně se vyplatí… Samozřejmě se musí odstraňovat tuhé extrementy, ale to je to nejmenší… Zvířata Vám veškerou lásku a péči, kterou jim dáváte vrátí!


Reagovat
speeny 06.10.10

Mandarinka: Tak se zamyslete, jak byste se chovala v takovém případě k dětem… Pokud Vám kocour „značkuje“ dům, tak je nevykastrovaný, stačí se domluvit s jakýmkoliv zařízením, které se stará o kočky a oni ho nechají zdarma vykastrovat… Nevidím sebemenší problém… Jinak děti nekreslí na zdi, nic nezničí, nikam nelezou, neprozkoumávají???? Jak jsem napsala: kdo nemá rád zvířata… A na dětech se Vám to s Vaším přístupem vrátí…


Reagovat
Bábina 10.10.10

Jeden nápad bych měla.Protože sama mám kočičího mazlíčka,truchu jsem je prokoukla.I když u koček to není až tak pravda.Zasaďte do rohu tahrady Šantu kočičí,která kočky přitahuje a jak se k ní dostanou tak se blahem tetelí.Tam jim udělejte kočičí záchod.Okolo ještě nůžete nasázet kočičí trávu a nebo takovou tu barevnou co roste v trsech.Já bydlím v paneláku a balkon mám propojený jen zábradlím se sousedem který kočky nerad.A to moje mu tam pořád lezla.Tak jsem dala kbelik se šantou k přepážce a je pokoj.Kočku zastaví vůně bylyny a dál nejde.Jen musíte dávat pozor aby vaše zahrada nakonec nebyla plná šanty.Je to plevel a vytadá jako hluchavka. 8-)


Reagovat
julisek 27.11.10

jo, s tim musim plne souhlasit… jsem takova kocici kralovna… :lol: do rohu zahradu jsem nasazela santu a kockam se to strasne libi a taky je super pridavat santu kockam do hracek… hraje si s tim tak dlouho az usne :lol: :-P :lol:


Reagovat
Bábina 01.12.10

Jasně.Šanta kočičí je pro kočky něco jako pro nás třeba víno.Taky je unaví do zblbnutí.Jsou schopné padou tam kde stojí.A cítí ji na dálku a tak jinam na zahradu nepůjdou.


Reagovat
dodo2005 29.06.11

Prý pomůže rozhodit po terénu který chcete chránit, směs kávového logru a drcené suché kůry citrusových plodů-pomeranče mandarinky grepy. Osobně jsem však nezkoušel.


Reagovat
chuanitka 01.07.11

[citace] Bábina píše: Jasně.Šanta kočičí je pro kočky něco jako pro nás třeba víno.Taky je unaví do zblbnutí.Jsou schopné padou tam kde stojí.A cítí ji na dálku a tak jinam na zahradu nepůjdou. [/citace] A kde se dá sehnat?


Reagovat
Graphic 27.04.12

Stačí si nabít zbraň a sejmout je, pokud se mi k domu nějaká přiblíží. Kočku pak zakopat a prohnojit pak půdu. :mavam:


Reagovat
Stanislav Roth 14.08.12

Kočka naší sousedky spí u nás na gauči. Naše kočka spí u ní v truhlíku s muškáty a když jde zalívat tak kočka vyskočí, sousedka se lekne a konev se svévolně (a zcela spolehlivě) zvrhne na sousedku. Je tu veselo. Kocour to jistí ze střechy a když to vypadá, že je třeba zasáhnout, spacifikuje celej dvůr včetně psů, slepic i dalších obyvatel. Pak ke mně přijde a žádá si pochvalu, nebo ještě lépe nějaký pamlsek :lol: Jakmile uhrabu kterýkoliv záhon, je za chvíli plnej… A to nějaké písky, kočkolity, vábidla i odpuzovadla jsou (byly) u nás zkoušeny dost dlouho. Jedinná účinná metoda je hlídání záhonů a jak tam kočka vleze tak po ní hodím co mám po ruce :mrgreen: – no ale ne kámen nebo cihlu. Stačí bačkora, pantofel, drn, hrudka hlíny, případně pokropit apod. a to ve vašem případě doprovázet výhružným dostatečně a daleko slyšitelným hartusením jako např. „Ty zase raná sousedovic kočko!!!“ nebo „Jedeš ty mrcho vod sousedky, táhni si čůrat a kakat domů.“. No ale to hlídání – já naštěstí trávím většinu času venku takže je odchytím. Pak ještě stoprocentně zabírá, pokud máte možnost kropit, udržovat záhon vlhký až mokrý. Jak se to začne jen trochu lepit na tlapky, tak tam nejdou. Jakmile to vyschne a střelec (hlídač – já) není na blízku, šup tam s extrementíkem :cert: pak do tohe sejte když je to posetý :twisted:


Reagovat
Re: Stanislav Roth | Ramgad 15.08.12

No vidíš, já je už vážně nehlídám, nechodí ani k děckám na písek. :lol:


Reagovat
Re: Ramgad | Stanislav Roth 15.08.12

Reklamní agent to má vždycky jednodušší :jazyk:.


Reagovat
Re: Stanislav Roth | Ramgad 15.08.12

A to je jako co?


Reagovat
karel444 19.04.16

Jen chci upozornit, že kočkám nejde poručit kde se mají zdržovat. Nebavíme se pochopitelně o kočkách co lidi mají zavřené v bytech celoživotně. Takže kočka jde, kam chce a tam kde se jí to hodí, hodí bobek. Tak to je. Otázka je, zda se s tím nesmířit, pracovat v rukavicích a být vlastně vděčný za hnojení zdarma.


Reagovat
Kajule15444444 22.09.16

Tak máme koček víc, ale chodí jedině domů na záchod a to na naší automatku catgenie. :)


Reagovat
Anonymni 30.01.19

Taká máme doma 4 kočky a mají tento záchodek : https://www.catgenie.cz/ hold, když už někdo chce mít tolik koček tak by se měl o ně postarat :) A jestli bych byla vděčná za hnojení zdarma? No upřímně řečeno, kočičí vykaly nejsou zrovna ideální na hnojení fuj :D


Reagovat
Anonymni 22.07.21

Dobrý den. Vím, že je tato otázka trochu mimo téma, ale rád bych dostal radu. Velmi se mi zalíbily kočičí stromy na https://www.caskrmeni.cz/…cici-stromy/. Přesněji ten dřevěný venkovní, ale nevím, zda venku kočky vůbec ten strom využijí. Mají venkovní kočičí stromy kočičky rády? Poradil by mi někdo? Děkuji.


Reagovat
Anonymni 17.09.21

Já jsem velký milovník zvířat a rozhodně všem doporučuju tento eshop – https://www.vse-o-produktech.cz/…icci-011971/, protože tu mají plno věcí a dost zajímavých, takových neobvyklých, například balon pro hlodavce. To musí každý uznat, že je to hodně nezvyklá záležitost. Ale kromě toho je tu dále šampóny, podestýlky, hračky, oleje pro kopyta koní, dokonce i kondicionér pro koníky.


Reagovat
Anonymni 24.08.22

The assignment submission period was over and I was nervous, slotsite and I am very happy to see your post just in time and it was a great help. Thank you ! Leave your blog address below. Please visit me anytime.


Reagovat
Anonymni 27.09.22

Tak pokud máte doma kočku nebo jich je dokonce více, tak je potřeba zvolit do kočkolitu správnou podestýlku, která jim bude vyhovovat a vás to zároveň nezruinuje :-) My jsme na radu rodinného přítele vyzkoušeli podestýlkové pelety od firmy https://www.pelety-premium.cz/…kove-pelety/ a nedáme na ně od té chvíle dopustit. Vřele doporučuji vyzkoušet.


Reagovat
Anonymni 30.12.23

Ráda bych měla na naší vesnici vlastní slepice, abych mohla mít kvalitní a čerstvá domácí vejce. Nakupovat je v obchodě mi přijde drahé a často nejsou takové, jak bych si představovala. Chci mít kontrolu nad tím, co jíme, a navíc je pro mě důležité, aby slepice měly dostatek prostoru a byly v pohodlí. Zde na vesnici jsou kurníky pro slepice velmi populární, a tak se snažím najít ten ideální kurník https://www.caskrmeni.cz/…1-20-slepic/ pro naše nové slepičky, který by jim poskytoval pohodlí a bezpečí.

V našem malém městečku si ceníme domácích produktů a kvalitního jídla. Proto se rozhodujeme pořídit si slepice a postavit si kurník. Chci, aby naše slepice měly dostatek místa, aby se mohly volně pohybovat, a zároveň aby byly v bezpečí před predátory. Slepice jsou pro nás důležité nejen kvůli vajíčkům, ale i jako součást naší rodinné farmy. Ráda bych našim dětem ukázala, jak se starat o zvířata a jaké je to mít vlastní slepice. Proto hledáme kvalitní kurník https://www.caskrmeni.cz/…1-20-slepic/ , který by splnil všechny naše požadavky.

Když si dávám snídani s čerstvými domácími vajíčky, cítím se šťastná. Mám pocit, že jsem udělala něco dobrého pro svoji rodinu. Ráda bych měla vlastní slepice, abych mohla mít každý den čerstvá vajíčka. V obchodě je často nemusím a jsou drahá. Proto zvažuji možnost pořízení si slepic a postavení kurníku. Snažím se najít kurník https://www.caskrmeni.cz/…1-20-slepic/ , který by byl pro slepice ideální a zároveň by nám usnadnil péči o ně. Kurníky pro slepice jsou na vesnici velmi oblíbené, a tak se pokouším najít ten správný pro naši rodinu.

Myslím si, že bychom si měli pořídit slepice a postavit si kurník. Domácí vajíčka jsou mnohem lepší než ta z obchodu, a navíc nám slepice poskytnou čerstvá vajíčka každý den. Ráda bych měla kontrolu nad tím, co jíme, a slepice jsou skvělým způsobem, jak toho dosáhnout. Hledám https://www.caskrmeni.cz/…1-20-slepic/ kurník, který by byl pro naše slepice ideální a zároveň by byl snadno udržovatelný. Kurníky pro slepice jsou tu na vesnici velmi populární, a tak si myslím, že by to byl skvělý krok pro naši rodinu.

Slepice jsou pro mě symbolem kvality a domácího jídla. Proto se rozhodujeme pořídit si slepice a postavit si kurník https://www.caskrmeni.cz/…1-20-slepic/ , abychom měli každý den čerstvá vajíčka. V obchodě často kupovat vajíčka nechci, protože nevím, jak jsou opravdu kvalitní a co obsahují.

Domácí vajíčka jsou pro mě důležitá a vím, že jsou zdravější než ta, která kupuji v obchodě. Proto zvažuji možnost pořídit si slepice a postavit kurník https://www.caskrmeni.cz/…1-20-slepic/ . Chci, aby slepice měly dostatek prostoru a byly v pohodlí, aby nám mohly dodávat čerstvá vajíčka každý den

No ani mi o tom vlastně nemluvte, my teď chceme někde na zahradě postavit kurník pro slepice ale teda je to docela dřina. Manželovi se totiž nikde nechce shánět dřevo a tak to nakonec asi dopadne tak že to prostě budeme muset objednat na internetu.


Reagovat
samkumar10090 24.02.24

www.aka.ms/addpc Discover the powerful synergy of your smartphone and PC with www.aka.ms/addpc . This feature seamlessly integrates the two devices, enhancing your digital experience. By linking your PC with your phone, you can enjoy improved synchronization, effortlessly sharing files, notifications, and more between both devices. If you require guidance on how to begin or use Phone Link via www.aka.ms/addpc, this guide will take you through each step.


Reagovat

Oblast Lednicko-valtického areálu návštěvníkům nabízí množství historických památek, malebné parky i krásné zahrady. Pojďte strávit dovolenou na Lednicko-valtický areál. Ubytovat se můžete v nejvíce navštěvovaných městech na stránkách ubytování Lednice nebo ubytování Valtice. Pokud před zahradami upřednostňujete přírodu a les, vyberte si chaty k pronájmu na okraji lesa v klidném a tichém prostředí. Dovolená v této lokalitě se vyplatí v každém ročním období a zvláště na podzim, kdy zde probíhají vinobraní.



Máte problém najít potřebné náčiní, když ho nejvíce potřebujete? Máte už dost nástrojů povalujících se bez ladu a skladu v dílně? Poradíme s pořízením vhodného kufru na nářadí.Ynaradi.cz.